ОВЧАРЕНКО Наталія Анатоліївна
|
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
12 |
РАСТРИГІНА Алла Миколаївна |
ІННОВАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МИСТЕЦЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ |
17 |
РОМАНЕНКОВА Юлія Вікторівна |
ДО ПИТАННЯ ПРО РОЛЬ ЕТАПУ УЧНІВСТВА У СТАНОВЛЕННІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ХУДОЖНИКА |
22 |
ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович |
ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ |
29 |
БЄЛІКОВА Валентина Венедиктівна |
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА |
33 |
БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович, СМЕТАНА Сергій Олександрович |
ТРАДИЦІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАЯННОГО ВИКОНАВСТВА |
36 |
ВАРНАВСЬКА Лариса Іванівна, ВІКТОРОВА Маргарита Вікторівна |
РОЗВИТОК ВОКАЛЬНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЕСТРАДНОГО ВИКОНАВЦЯ |
39 |
ВЛАСЕНКО Ірина Миколаївна, МОГІЛЕЙ Ірина Владиславівна |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКОГО ЦИКЛУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ |
44 |
ГОРБЕНКО Олена Борисівна |
ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ |
52 |
ДІДИЧ Галина Степанівна
|
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ |
57 |
ДУШНИЙ Андрій Іванович, СОБІЛЬ Іван Володимирович |
ПОСТАТЬ ВОЛОДИМИРА ЗУБИЦЬКОГО У МИСТЕЦЬКІЙ КУЛЬТУРІ ХХІ СТОЛІТТЯ (БАЯННО-АКОРДЕОННИЙ АСПЕКТ) |
60 |
ІЛІНІЦЬКА Наталія Степанівна |
СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
65 |
ІРИГІНА Світлана Олександрівна |
ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СУТНОСТІ ТА СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВНИХ АСПЕКТІВ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ |
68 |
КИРИЧЕНКО Олена Іванівна, МАЛЕЖИК Юлія Миколаївна |
ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ФОРМОУТВОРЕННЯ В АРХІТЕКТУРНИХ АНСАМБЛЯХ КРОПИВНИЦЬКОГО НА ДИСЦИПЛІНАХ ХУДОЖНЬОГО СПРЯМУВАННЯ |
72 |
КОКАРЕВА Елеонора Олексіївна |
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
77 |
КОСЯК Людмила Іванівна
|
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
81 |
КУРКІНА Сніжана Віталіївна |
МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО І ЮНАЦЬКОГО ВІКУ В ПРАКТИЦІ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
84 |
КУРИШЕВ Євген Володимирович, ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна |
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ В СИСТЕМІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ – МУЗИКАНТІВ |
89 |
ЛЮБАР Руслана Олександрівна |
СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ |
94 |
МІЩАНЧУК Вікторія Миколаївна |
ДІЯЛЬНІСНО-ТВОРЧИЙ КОМПОНЕНТ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СУГЕСТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
97 |
ОСАДЧА Тетяна Всеволодівна |
ВОКАЛЬНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
102 |
ПЕТРЕНКО Марина Борисівна |
РІЗНОВИДИ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
107 |
СИДОРЕНКО Тетяна Дмитрівна |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МУЗИКАНТА ШИРОКОГО ПРОФІЛЮ ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ |
111 |
СТЕФІНА Надія Василівна
|
ПЕРСПЕКТИВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
114 |
ТАДЕУШ Олена Миколаївна |
АРТ-ПЕДАГОГІКА ЯК ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ |
118 |
УДРІС Ірина Миколаївна, ЕЙВАС Лариса Феліксівна |
ВИЗНАЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ФОРМ ВІТЧИЗНЯНОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА: НАУКОВЦІ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ ПРО УКРАЇНСЬКИЙ ОРНАМЕНТ |
122 |
ФОЛОМЄЄВА Наталія Аркадіївна
|
ЗНАЧЕННЯ КАВЕР-ВЕРСІЙ В КОНТЕКСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СУЧАСНИХ ВОКАЛЬНИХ ТВОРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У КЛАСІ ЕСТРАДНОГО ВОКАЛУ |
127 |
ЧЕБОТАРЕНКО Ольга Валеріївна |
РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА МАТЕРІАЛІ ФОРТЕПІАННОГО ЦИКЛУ Б. М. ФІЛЬЦ «ЯВОРІВСЬКІ ІГРАШКИ |
131 |
АШИХМІНА Наталія Віталіївна |
ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО АРТИСТИЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ |
135 |
ВЕРГУНОВА Валерія Сергіївна |
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ |
138 |
ЖУКОВ Василь Павлович |
ІНТЕГРАЦІЯ ФАХОВИХ І ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
142 |
КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна |
ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ СПРИЙНЯТТЯ І ВИКОНАННЯ МУЗИКИ ХХ СТОЛІТТЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
147 |
ЛЕВИЦЬКА Ірина Миколаївна |
РОЗВИТОК ТЕМБРОВОГО СЛУХУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ |
150 |
ЛОКАРЄВА Юлія Валеріанівна |
ПІДГОТОВКА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
155 |
МОСКВА Олена Миколаївна
|
ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ЕСТРАДНО-ДЖАЗОВОЇ МУЗИКИ |
159 |
НЕГРЕБЕЦЬКА Ольга Миколаївна |
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
163 |
РАДЮШІНА Світлана Олександрівна, ЛЄСНІК Олена Степанівна |
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ДО РОБОТИ НАД ТВОРАМИ ДУХОВНОЇ МУЗИКИ |
166 |
РЕШЕТНІКОВА Тетяна Павлівна, ФУРДАК Тетяна Дмитрівна |
ДИРИГЕНТСЬКІ ФОРМИ ВИСЛОВУ ЯК БАЗИСНА ОСНОВА У ВДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ |
171 |
СТУКАЛЕНКО Зоя Михайлівна |
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПОКАЗНИК СЦЕНІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
175 |
ТКАЧЕНКО Марина Юріївна |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СПІВАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
179 |
ТКАЧЕНКО Олена Миколаївна |
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ НА ЛІВОБЕРЕЖНІЙ УКРАЇНІ (X–XVIII ст.) |
184 |
ШИКИРІНСЬКА Оксана Анатоліївна, КОВАЛЬ Тетяна Василівна |
МИСТЕЦЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ |
188 |
ЯРОШЕНКО Олена Миколаївна |
МЕТОД ВІЗУАЛІЗАЦІЇ MIND MAPS (ІНТЕЛЕКТ-КАРТИ) В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
193 |
ВАРНАВСЬКА Лариса Іванівна, РИМАР Ліліана Анатоліївна |
ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
197 |
КАСІЛОВ Іван Анатолійович |
ФОРМУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
200 |
КОРЯКІН Олексій Олексійович |
ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСУНКІВ ДОМІНУВАННЯ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ |
204 |
МАМИКІНА Анжеліна Іванівна |
ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-СТИЛЬОВОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ |
208 |
НІКОЛЕНКО Людмила Ігорівна |
ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ АНСАМБЛЕВОГО МУЗИКУВАННЯ |
212 |
РАСТРУБА Тетяна Віталіївна |
ЗМІСТОВНО-СМИСЛОВЕ НАПОВНЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
217 |
СИДОРЕЦЬ Тетяна Володимирівна |
ЗАКОНОМІРНОСТІ ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, ТВОРЧОЇ ВОЛІ ТА ПІАНІСТИЧНОЇ ТЕХНІКИ ВИКОНАВЦЯ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ |
220 |
ТОЛСТОВА Наталя Михалівна |
МЕТОДОЛОГІЧІ ОСНОВИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ФАХОВОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВОКАЛУ |
223 |
ШАФАРЧУК Тетяна Георгіївна, ДЕСЯТНИКОВА Наталія Львівна |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ВОКАЛЬНОЇ ОРНАМЕНТИКИ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ, ВОЛОДІЮЧИХ ВИСОКИМИ ЖІНОЧИМИ ГОЛОСАМИ |
228 |
ГАО Юань |
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
234 |
КЛЄЩ Аліна Олександрівна |
МЕТОДИКА ІНСТРУМЕТАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ |
239 |
ЛУ Тао |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ КИТАЮ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ |
244 |
У Сюань |
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ПЕДАГОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ |
249 |
ЧЖОУ Є |
ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНИЙ ДОСВІД ШКОЛЯРІВ ЯК ВЕКТОР ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ |
253 |
ШПИРКА Аліна Олегівна |
ЕМОЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВОКАЛІСТА |
258 |