Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПОКАЗНИК СЦЕНІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

СТУКАЛЕНКО Зоя Михайлівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті здійснено феноменологічний аналіз поняття «емоційний інтелект», «сценічна майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва». Розглянуто теоретичні та практичні аспекти емоційного інтелекту та його взаємозв’язок з сценічно-творчою діяльністю майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розкрито основні прийоми саморегуляції педагога-музиканта на сцені.

Ключові слова: емоційний інтелект, вчитель музичного мистецтва, сценічна майстерність, музикантвиконавець.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андреева И. Н. Об истории развития понятия «Эмоциональный интеллект» / Ирина Николаевна Андреева // Вопросы психологии. – 2008. – № 5. – С. 83–95.

2. Бочкарёв Л. Л. Психология музыкальной деятельности / Л. Л. Бочкарёв. – М.: «Институт психологии РАН», 1997. – 352 с.

3. Григорьев В. Ю. Исполнитель и эстрада / В. Ю. Григорьев. – М.: Изд. дом «Классика-ХХІ», 2006. – 156 с.

4. Гуренко Е. Г. Проблемы художественной интерпретации (Философский анализ) / Евгений Гуренко. – Новосибирск: Наука , 1982. – 256 с.

5. Івченко А. О. Тлумачний словник української мови / А. О. Івченко. – Харків : Фоліо, 2002. – 540 с.

6. Лабінцева Л. П. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева // Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 16-17 жовт. 2014 р. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. – С. 297–303.

7. Саїк Г. Ф. Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема. Г. Ф. Саїк // Вісник «Педагогіка». – 2001. – № 5. – С. 19–21.

8. Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп [учеб. пос.] /Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов – / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М.: Ин-т. Психотерапии, 2005. – С. 57–68.

9. Четверик-Бурчак А. Г. Механізми впливу емоційного інтелекту на успішність життєдіяльності особистості: дис. ... на здоб. наук. ступ. канд. псих. наук : 19.00.01 / А. Г. Четверик-Бурчак. – Д., 2015. – 187 с.

10. Шаовей Мінь. Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки: дис. ... на здоб. наук. ступ. канд. псих. наук: 19.00.01 / Мінь Шаовей. – О., 2017. – 230 с.

11. Bar-On R. Emotional Intelligence in Men and Women: Emotional Quotient Inventory: Technical Mannual / R. Bar-On. – Toronto: Multi-Health Systems, 1997.

12. Gardner H. Frames of mind: The theory of multiple intelligence / Howard Gardner. – New York: Basic Books, 2011. – 528 p.