Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДИКА ІНСТРУМЕТАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

КЛЄЩ Аліна Олександрівна –

аспірант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв

імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті розглядаються методи інструментально-ансамблевого навчання студентів у історичних аспектах та формування вмінь інструментально-ансамблевого музикування. Наголошені акценти та представлені методи удосконалення концертмейстерських компетентностей майбутніх фахівців.

Ключові слова: ансамблева гра, методика інструментально-ансамблевого навчання студентів.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андрущенко І. Д. Педагогічні принципи і методи виховання естетичної культури учасників ансамблю ложкарів / І. Д. Андрущенко // Проблеми мистецької освіти: Збірник науково-методичних статей. Вип. 3. / Відп. ред О. Я. Ростовський. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2008. – 315 с.

2. Казахватова Л. А. Теоретические аспекты профессиональной подготовки будущего педагогамузыканта в классе ансамблевого исполнительства / Л.
А Казахватова, Г. Г. Сибирякова // Молодой ученый. – 2013. − №8. – С. 395–402.

3. Молчанова Т. О. Мистецтво піаністаконцертмейстера: навч. посібник. / Т. О. Молчанова. – Львів: ДМА, 2001. – 216 с.

4. Польская И. И. Камерный ансамбль: история, теория, эстетика / И. И. Польская. – Харьков.: ХДАК, 2001. – 396 с.

5. Сорокина Е. Фортепианный дуэт. История жанра / Е. Сорокина – М.: СГИИ, 1988. – 266 с.

6. Тачкова Е. М. Работа с ансамблями / Е. М. Тачкова // Музыка в школе. – № 4. – 2001. – 88 с.

7. Шубіна В. Б. Роль фортепіанного ансамблю у формуванні професійних музичних умінь та навичок / В. Б. Шубіна // Педагогічний дискурс: зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький: ХГПА, 2011. – Вип. 9. – 407 с.