ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ОВЧАРЕНКО Наталія Анатоліївна –
доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри методики музичного виховання,
співу та хорового диригування Криворізького державного педагогічного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті відображено актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-виконавської діяльності. Визначено методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-виконавської діяльності; структуру професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-виконавської діяльності, яка включає компоненти: мотиваційно-смисловий, вокально-технічний, художньо-семантичний, перевтілювально-сценічний; напрями удосконалення змісту, форм та методів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-виконавської діяльності.
Ключові слова: вокально-виконавська діяльність; майбутній учитель музичного мистецтва; методологічні засади, професійна підготовка.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Антипова Л. А. Сценические формы воплощения репертуара и создание концертной программы педагога / Л. А. Антипова // Вокальное образование начала ХХІ века. – Москва: Новый ключ, 2008. – С. 11–17.
2. Жишкович М. А. Основи вокальнопедагогічних навиків: методичні поради для студентів вокальних факультетів вищих навчальних закладів культури і мистецтв III-IV рівнів акредитації / М. А. Жишкович. – Львів, 2007. – 43 с.
3. Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: теорія та методологія: монографія / Н. А. Овчаренко. – Кривий Ріг: Вид. Р. А. Козлов, 2014. – 400 с.