Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СУТНОСТІ ТА СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВНИХ АСПЕКТІВ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ

ІРИГІНА Світлана Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри диригентсько-хорової підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті актуалізується проблема професійної підготовки фахівців, чия діяльність безпосередньо пов’язана з цілеспрямованою побудовою і регулюванням соціокультурних процесів. Відзначається, що освіченість, інтелект, духовність і культура, прагнення до творчості та вміння орієнтуватися в умовах глобальних соціальних змін, що відбуваються в сучасному суспільстві, є найважливішими факторами розвитку особистості сучасного професіонала (вокального виконавця і педагога). Інтерпретація сутності та змісту багатоскладної категорії «музична культура особистості» представлена через розкриття змісту основних понять і їх похідних. В кінці статті сформульовано всеосяжне поняття «музична культура студентів-вокалістів».

Ключові слова: культура, мистецтво, музичне мистецтво, вокальна музика, музична культура, професійнопедагогічна освіта, музично-естетичне виховання, музична культура студентів-вокалістів.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Коломиец Г. Г. Музыкально-эстетическое воспитание (аксиологический подход): Монография / Г. Г. Коломиец. – Оренбург: Изд-во ООИПКРО, 2001. – 240 с.

2. Кукуев А. И. Андрагогический подход в педагогике: автореф. дисс. ... докт. пед. наук:  спец.13.00.01 «Теория и история педагогики» / А. И. Кукуев. – Ростов-на-Дону, 2010. – 55 с.

3. Культурология. Введение в культурологию: учеб. пособие / Под общ. ред. В. А. Сапрыкина. – М.: МГИЭМ (ТУ), 1995. – 210 с.

4. Оганов А. А. Теория культуры / А. А. Оганов, И. Г. Хангельдиева. – М.: ФАИРПРЕСС, 2001. – 238 с.

5. Радынова О. П. Музыкальное воспитание дошкольников: учеб. пособие / О. П. Радынова, А. И. Катинене, М. Л. Палавандишвили. – М.: Академия, 1998. – 240 с.

6. Шацкая В. Н. Музыкально-эстетическое воспитание детей и юношества / В. Н. Шацкая. – М.: Педагогика, 1975. – 200 с.

7. Швейцер А. Культура и этика / А. Швейцер. – М.: Прогресс, 1973. – 344 с.

8. Якушева С. Д. Музыкальное искусство в формировании духовной культуры студенческой молодежи // Российский научный форум. «Россия. Культура. Будущность». – Челябинск, 2005. – 169 с.