Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДОЛОГІЧІ ОСНОВИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ФАХОВОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВОКАЛУ

ТОЛСТОВА Наталя Михайлівна −

викладач кафедри теорії музики і вокалу

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

  В статті обґрунтовано методологічні основи і принципи формування готовності до фахового самовдосконалення в студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Визначено сутність самовдосконалення та специфіку самовдосконалення в діяльності майбутніх учителів музики у процесі їхнього навчання в класі з постановки голосу. Розглянуто психолого-педагогічні засади формування готовності до самовдосконалення студентів під час навчання співу, значущість формування в майбутніх фахівців мотиваційної сфери, позитивної установки на досягнення успіху, врахування гедоністичних властивостей вокальновиконавського мистецтва.

Ключові слова: вчитель музики; готовність до фахового самовдосконалення; постановка голосу.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алиев Ю. Б. Методика музыкального воспитания школьников / Ю. Б.Алиев, Л. А. Безбородова. − М., 2002. − 416 с.

2. Гальперин П. Я. Введение в психологию: Учебное пособие для вузов. / П. Я. Гальперин. − М.: Книжный дом «Университет», 1999. − 332 с.

3. Дистервег А. «О природосообразности и культуросообразности в обучении» (по публ. в ж-ле «Народное образование») / Дистервег Адольф. – 1998. – № 7. – С. 46–52.

4. Кён Н. Г. Формирование готовности будущих учителей музыки к профессиональному самосовершенствованию в процессе вокальноучебной деятельности / Кён Наталья Георгиевна, Толстова Наталья Михайловна // Науковий часопис European Applied Sciences, №5–6, 2016: ORT Publishing, Germany. − С. 35–37.


5. Кён Н. Г. Стилистическое сольфеджио. Методическое пособие для студентов музыкальнопедагогических заведений / Н. Г. Кён. – Одесса, 2006. – 173 с.