Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО АРТИСТИЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

АШИХМІНА Наталія Віталіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музично- інструментальної підготовки

ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті запропоновано шляхи формування педагогічного артистизму майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що напрямами діяльності викладачів виконавсько-інструментальних дисциплін із формування компонентів досліджуваного феномена (когнітивно-ціннісного, художньо-комунікативного і художньо-образного) є: залучення студентів до процесу пізнання і розуміння явища «педагогічний артистизм»; формування в них досвіду художньокомунікативної діяльності; стимулювання прагнень до творчого самовираження через артистичне виконавськоінструментальне тлумачення художньої образності музичних творів.

Ключові слова: артистизм, педагогічний артистизм, майбутні вчителі музики, виконавськоінструментальна підготовка, компоненти педагогічного артистизму, форми і методи формування педагогічного артистизму.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Абрамян В. Ц. Театральна педагогіка / В. Ц. Абрамян. – К. : Лібра, 1996. – 224 с.


2. Булатова О. С. Педагогический артистизм: Учеб. пособие для студентов высш. пед. учеб. заведений / О. С. Булатова. – М.: Академия, 2001. – 240 с.

3. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії: навч. посіб. для вчителів, аспірант., студ. / Іван Андрійович Зязюн, Галина Михайлівна Сагач. – К. : Українсько-фінський ін-т менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.

4. Казачков С. А. Дирижер хора – артист и педагог / С. А. Казачков. – Казань: КГК, 1998. – 308 с.

5. Мурашов А. А. Риторика. Теория и практика / А. А. Мурашов. – М.: МПсИ, 2006. – 528 с.