Соціальні мережі та особистий бренд
15 травня 2024 року Центр підтримки підприємництва Кропивницької міської ради провів для студентів Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка захід «Соціальні мережі та особистий бренд».
Учасниками заходу стали: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри математики та цифрових технологій Олена Трифонова; студенти спеціальностей 014 Середня освіта (Математика), 015 Професійна освіта (Цифрові технології), 112 Статистика; доктор економічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри менеджменту та підприємництва Олександр Левченко й викладачі кафедри менеджменту та підприємництва к.е.н., доцент Інна Щоголєва та к.е.н., доцент Оксана Буткевич разом зі студентами економічних спеціальностей 073 Менеджмент (Логістика) та 051 Економіка (Економічна безпека) Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.
Як побудувати особистий бренд у соціальних мережах розповідала та презентувала спеціалістка з копірайтингу, маркетингу, SMM Інна Каташова. Приємною несподіванкою було те, що як організаторка – Анастасія Полтавчук, директорка КП «Центр підтримки підприємництва Кропивницької Міської Ради», так і спікерка є випускницями ЦДУ ім. В. Винниченка.
Практично, доступно, інформативно та продуктивно попрацювали. Адже такі зустрічі – це безцінний досвід практичного застосування, здавалося б, абсолютно тривіальних речей, коли розвиваєш власний бізнес чи справу, просуваєш свої ідеї чи проєкти. Тобто розглянули та поговорили про:
- вільна, відкрита, яскрава, переконлива самопрезентація;
- можливості соціальних мереж для просування особистого бренду молодих фахівців;
- позиціонування, цінності, смисли та концепції власних ідей, власного досвіду та особливості діяльності чи товару;
- фактори побудови особистого бренду в соціальних медіа;
- репутаційний маркетинг і вплив інших на думку про себе.
Особливо актуальною була інформація щодо прояву громадянської позиції та репутації як основоположних підвалин, які завжди будуть підтримуватися іміджем!
Так, студенти не завжди замислюються про власну справу та кар’єрне зростання в майбутньому, але іміджем цікавляться всі. Тому Інна Каташова наголосила, що особистий бренд – це те, що про вас говорять люди, коли вас немає поруч. Важливо, що впливати на формування особистого бренду мають саме індивідуми, тобто люди.
Коли на заняттях із маркетингу чи бренд-менеджменту викладач теоретично пояснює матеріал, то сприйняття суто академічне, а тоді коли експерт із практичним досвідом розповідає про можливості соцмереж, які постійно розвиваються і передбачають необхідність формування власного іміджу, то це сприймається простіше та доступніше.
Дбати про власний бренд для майбутнього педагога – вкрай важливо з погляду розвитку кар'єри та впливу на учнів. Це не лише сприяє приверненню уваги роботодавців і відкриттю нових можливостей у професійному зростанні, але й позитивно впливає на сприйняття педагога учнями та визнання його експертності. Такий підхід сприяє не лише професійному успіху, а й покращенню якості навчання та взаємодії з учнями.
У студентів було багато питань, а від організаторів – багато цікавих прикладів. Висновком зустрічі було чітке формулювання для молоді, що інвестиції у свій бренд дають довгострокові переваги та допомагають відкрити нові можливості у майбутньому.
Дякуємо організаторам зустрічі за цікавий та гарно організований захід і маємо надію на подальшу плідну співпрацю!
Інформацію підготували к.е.н., доц. О.В.Буткевич, д.е.н., проф. О.М.Левченко, д.пед.н., проф. О.М.Трифонова