Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Попередження

JFolder::files: шлях не є текою. Шлях: [ROOT]/images/stories/inews_2025/fizmat/10/16-10-11-15

Повідомлення

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:
Кафедра природничих наук та хімічна лабораторія університету долучилися до проведення практики студентів-географів

Кафедра природничих наук та хімічна лабораторія університету долучилися до проведення практики студентів-географів

8 жовтня хімічна лабораторія ЦДУ імені Володимира Винниченка стала майданчиком для практичних досліджень студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)», які у межах комплексної географічної практики вивчали якість природних вод.

Метою заходу було ознайомлення майбутніх учителів-географів із методиками хімічного аналізу природних вод, які вони самостійно відібрали під час польових досліджень у Вільногірських пісках — регіоні, що активно використовується для рекреації та відпочинку.
Польові спостереження відбувалися під керівництвом Зарубіної А.В., а лабораторну частину практики організували фахівці кафедри природничих наук та хімічної лабораторії університету.

Працівники лабораторій кафедри природничих наук та методик викладання забезпечили проведення аналізів за сучасними методиками та допомогли студентам виконати визначення основних показників якості води: прозорості, кислотності, мінералізації, а також вмісту ключових хімічних сполук.

До організації практики активно долучилися  студенти-магістри та бакалаври, що навчаються на ОП “Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, Хімія)”, які виступили асистентами й координаторами роботи студентів-географів.
Магістранти готували реактиви, опрацьовували методики аналізів, демонстрували лабораторні прийоми та супроводжували виконання практичної частини дослідження.

Таке міжкафедральне співробітництво стало прикладом інтеграції природничих наук, коли студенти різних спеціальностей працюють разом, обмінюючись досвідом і знаннями.
Майбутні вчителі-географи отримали можливість застосувати географічні знання в лабораторній практиці, а магістранти-біологи — удосконалити свої професійно-педагогічні навички в організації навчально-дослідницької діяльності.

Подібні спільні заходи є важливим елементом формування практичних компетентностей, адже дозволяють студентам відчути, як наука допомагає розв’язувати реальні природоохоронні та освітні завдання. 

Інформацію підготувала к.б.н., доцент Марія Боброва

{gallery}inews_2025/fizmat/10/16-10-11-15{/gallery}

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись