
Відкриті лекції на кафедрі інформаційних та цифрових технологій
На нашому факультеті вже стало гарною традицією проводити такі заняття, на яких кожен викладач може продемонструвати свої професійні вміння та навички, а також поділитися новаціями, отримати дружній обернений зв'язок від колег. Особливістю відкритої лекції є те, що вона з одного боку є звичайною, черговою лекцією освітнього процесу, яка націлена на студентів, а з іншого – є подією у професійній діяльності лектора та вимагає від нього спеціальної підготовки, щоб показати свою діяльність з кращого боку, продемонструвати колегам зразок педагогічної майстерності.
9 жовтня на шостій парі для студентів груп КН22Б та КН23Б-С освітньо-професійної програми «Комп’ютерні науки» доцент кафедри Пузікова Анна Валентинівна провела відкриту лекцію з дисципліни "Розподілені інформаційно-аналітичні системи" на тему "Вертикальна фрагментація таблиць". Були розглянуті два алгоритми вертикальної фрагментації глобальних відношень: алгоритм кластерізації (Bond Energy Algorithm) і алгоритм розщеплення. Теоретичний матеріал вдало поєднувався з прикладами, що допомагало краще зрозуміти складні кроки алгоритму і спонукало студентів до обговорення їх ефективності.
А 10 жовтня на п’ятій парі для студентів груп КН22Б та КН23Б-С відкрите практичне заняття з дисципліни «Системний аналіз та теорія прийняття рішень» на тему «Проведення навчальної експертизи методом Делфі» провела Присяжнюк Олена Віталіївна. Під час заняття була організована робота студентів у групах, де кожен з них одночасно виконував дві ролі: Особи, яка організовує експертизу, та Експерта. Студенти завчасно приготувались до заняття: ними були підготовлені анкети-опитувальники для розсилки та бланк для самооцінки. Атмосфера заняття була жвава і зацікавлена і навіть аварійне відключення світла не стало на заваді, оскільки наші студенти дуже кмітливі та автономні і на заняття переважна більшість прийшла з ноутбуками. Досвід проведення навчальної експертизи став усім у нагоді!
![]() |
![]() |
Результати усіх Відкритих занять були обговорені із колегами. Були відмічені позитивні сторони лекторів, а також вказані побажання щодо поліпшення окремих елементів під час проведення відкритих занять. Відкриті заняття сприяють згуртуванню колективу кафедри, створенню концептуальної єдності науково-методичних підходів та дій щодо оптимізації освітнього процесу.
Марафон відкритих осінніх лекцій продовжується!
Інформацію надано доцентом кафедри ІЦТ
Присяжнюк О.В.