Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Студенти Центральноукраїнського держаного університету імені Володимира Винниченка взяли участь у DigitalChalk Ideaton

Студенти Центральноукраїнського держаного університету імені Володимира Винниченка взяли участь у DigitalChalk Ideaton

Студенти групи ЦТ23Б (Іващенко Денис, Побіяха Софія, Колесник Юрій, Нечай Олександр та Шевцов Денис) Центральноукраїнського університету імені Володимира Винниченка долучилися до Всеукраїнського ідейного марафону DigitalChalk Ideaton, де представили власний інноваційний проєкт у сфері цифрової освіти. Захід відбувався 02 жовтня 2025 р. на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Участь команда взяла дистанційно, продемонструвавши креативність, технічні навички та бачення розвитку освітнього процесу в умовах різних непередбачуваних викликів. Результатом їхньої роботи став освітній вебсайт, створений для мотивації школярів до навчання через ігрову взаємодію.

На початку заходу учасникам запропонували дві проблеми для розв’язання. Студенти обрали завдання, яке вимагало уявити світ без традиційних освітніх інституцій: без шкільних будівель, розкладів уроків чи звичних підручників. У цьому середовищі залишилися лише вчителі та учні, а отже потрібно було знайти нові підходи до навчання. Тож скориставшись відведенним на це часом, наші студенти створили проект.

Ідея проєкту полягала у тому, що учні виконували завдання з різних предметів – історії, математики, української мови та природничих наук. За успішне виконання завдань користувачі отримують значки досягнень, які з’являються у їхньому особистому профілі. Прогрес навчання візуалізується у вигляді фентезійної карти, що розкриває історію освітньої подорожі, роблячи процес пізнання схожим на захопливу пригоду. Ця концепція надихнута ідеєю скаутського руху, де кожне нове знання стає черговим кроком до майстерності.

Особливістю сайту стала можливість працювати у двох ролях – учня та вчителя, кожна роль давала різний доступ до функціоналу.

Учні виконували завдання, відкривали нові рівні та збирали нагороди, кожне відкриття відображалося як доріжка чи гілка дерева на якій і з’являлися значки досягнень.

Вчителі, у свою чергу, могли додавати нові запитання, перевіряти результати та переглядати досягнення учнів у режимі реального часу, що робить систему зручною для організації дистанційного навчання.

Окрім розробки вебплатформи, наші студенти також створили та візуалізували сюжетну історію, яка описує процес навчання у такому майбутньому світі. У ній викладачі були всюди, а знання поширювалися природно – через спілкування, співпрацю та взаємну допомогу. Люди ділилися досвідом один з одним, а діти об’єднувалися у навчальні групи, щоб разом пізнавати нове. Якщо ж їм вдавалося зустріти мудрого наставника, вони могли опанувати одразу кілька навичок та сфер знань. Ця ідея, натхненна образом духовного вчителя у буддизмі, підкреслює важливість не лише індивідуального навчання, а й глибокої взаємодії між поколіннями та колективного пошуку знань.

Саме з вирішенням цього проєкту команда ЦТ23Б показала, як можна переосмислити освітній процес у цифрову епоху створивши платформу, де навчання стає захопливою грою, а взаємодія між учнем і вчителем зберігає головну мету освіти розвиток і натхнення.

Інформацію підготували студенти групи ЦТ23Б Іващенко Денис, Побіяха Софія, Колесник Юрій, д.пед.н., проф. О.М.Трифонова, д.пед.н., проф. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись