Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Щирбул Олександр Миколайович

Schyrbul

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри 

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна, 1993р. Спеціальність: математика і фізика. Кваліфікація: вчитель математики і фізики.

Українська інженерно-педагогічна академія 2018 р. Спеціальність: Професійна освіта (Комп’ютерні технології). Кваліфікація: професіонал в галузі комп’ютерних технологій, викладач дисциплін в галузі комп’ютерних технологій.

Напрями наукової та професійної діяльності: Теорія і методика технологічної та професійної освіти.

Тема кандидатської дисертації: «Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до організації технічної творчості учнів основної школи» (2012 р.)

Транслітерація імені: Oleksandr Shchyrbul

ORCID iD: 0000-0001-7541-509X 

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar

Дисципліни, які викладає: Народні ремесла. Технічна творчість. Інженерно-педагогічна творчість. Креслення та технічна графіка, Методика навчання креслення. Методи та засоби інтернет-технологій. Цифрові технології в освітньому процесі.

Основні публікації

Посібники:

  1. Ткачук А.І., Щирбул О.М. Практикум з технологій. Навчально-методичний посібник для студентів закладів вищої освіти за освітнім рівнем «бакалавр». Кропивницький ,2024 128 с.
  2. Кононенко С.О., Щирбул О.М., Марченко В.В. Практикум з електромонтажних робіт. Кропивницький: ФОП Піскова М.А., 2022. 36с
  3. Щирбул О.М. Народні ремесла. Художня обробка деревини. Навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. Кропивницький: РВВ ім. В. Винниченка 2021. 68с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Oleksandr Shchyrbul , Viktoriya Babalich , Sergii Mishyn , Viktoriia Novikova ,Lina Zinchenko , Iryna Haidamashko, Oleksandr Kucha. Conceptual Approaches to Training Specialists Using MultimediaTechnologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, September 2022. Р.123-130. https://www.webofscience.com/wos/op/publications/summary (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Алфімов І., Рябець С., Щирбул О. Основні підходи при формування в учнів конструкторських умінь засобами автоматизованого проєктування. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 219. Кропивницький: Центральноукраїнський  державний університет імені Володимира Винниченка, 2025. С.104-107. (Google Scholar).
  2. Рябець С.І., Щирбул О.М. Використання вільного програмного забезпечення під час вивчення студентами АСОУ (САПР). Наукові записки. Серія: Проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти. Випуск 1(3). Кропивницький: Видавничий дім «Гельветика», 2024. С. 79-83 c. (Google Scholar).
  3. Рябець С.І., Щирбул О.М. Технологічні процеси обробки матеріалів як складова STEM-освіти в творчій діяльності студентів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 208. Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2023. С.218-223. (Google Scholar).
  4. Лісовський М.Т., Рябець С.І., Щирбул О.М. Технології САПР в технологічній та професійній освіті. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 210. Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2023. С. 218-222. (Google Scholar).
  5. Щирбул О.М. Формування інформаційної компетентності студентів при вивченні ними дисципліни «Народні ремесла» Наукові записки/Ред. Кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Випуск 198. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ імені В. Винниченка.2021. С.198-201. (Google Scholar).
  6. Рябець С.І., Щирбул О.М. Удосконалення змісту підготовки студентів при вивченні ними основних технологій обробки деревини. Наукові записки/Ред. Кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Випуск 173. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ імені В. Винниченка.2021. С.117-119 . (Google Scholar).
  7. Шлянчак С.О., Щирбул О.М. Використання інтернет-технологій в освітньому процесі. Наукові записки/Ред. Кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Випуск 173. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ імені В. Винниченка. 2021. С.147-150. (Google Scholar).

Підвищення кваліфікації (стажування):

  • Українська інженерно-педагогічна академія свідоцтво про підвищення кваліфікації № ПК 02071228/005627- 20 з 1 грудня 2020 р. по 11 грудня 2020 р. Стажування з таких дисциплін: «Інженерно-педагогічна творчість», «Цифрові технології в освітньому процесі».
    Звіт про стажування затверджено наказом №161/1-ун від 23.12.2020
  • Українська інженерно-педагогічна академія свідоцтво про підвищення кваліфікації № ПК 02071228/0060129 з 5.04.2021 р. по 16.04.2021р. Стажування з таких дисциплін: «Інженерно-педагогічна творчість», «Цифрові технології в освітньому процесі».
    Звіт про стажування затверджено наказом №68-ун від 18.05.2021р.
  • Сумський державний університет.. Центр розвитку кадрового потенціалу ГО “Центр освіти впродовж життя” свідоцтво про підвищення кваліфікації СП №05408289/07775-24.Назва програми підвищення кваліфікації: ”Дистанційне навчання за будь-яких умов” (1 кред., 30 годин).
    Звіт про стажування затверджено наказом №60-ун від 26.03.2024р.
  • Всеукраїнська освітня платформа «Всеосвіта».Назва програми підвищення кваліфікації: ”Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі».
    Свідоцтво про підвищення кваліфікації 03.03.2025 р. RS  №865459 (36 год.).
  • Всеукраїнська освітня платформа «Всеосвіта».Назва програми підвищення кваліфікації: «Використання додатків Google для організації високотехнологічного навчання». Свідоцтво про підвищення кваліфікації LK 17.03.2025 р.№689946 (30 год.).
  • Науково- методичний семінар «Сучасний зміст освітньої галузі «Технології» (Сертифікат 3 год) 13 лютого 2025 року.
  • Форум академічної доброчесності (Сертифікат №3162, 6 год.)
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись