Accessibility Tools

ВИКОРИСТАННЯ QR-КОДІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Мацюк Віктор Михайлович, Приймак Іванна Михайлівна

На сьогодні спостерігається зростання впливу технічних засобів на освітній процес в загальноосвітній школі та інших ланках освіти. Електронні технології навчання стали невід’ємною частиною освітнього процесу, особливе місце серед них посідає мобільне навчання, що вдало впроваджується в навчально- виховний процес завдяки підходу BYOD (Bring Your Own Device- принеси свій власний девайс).

СУЧАСНІ ВИМІРЮВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ І НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З ФІЗИКИ

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Малець Євген, Масич Віталій, Сєргєєв Віктор

Необхідність оновлення лабораторного обладнання в фізичних лабораторіях навчальних закладів є очевидною і важливою задачею, позитивне рішення якої дозволяє підвищити якість фізичної освіти, Протягом багатьох років на кафедрі фізики ХНПУ імені Г.С.Сковороди в навчально-дослідницькому процесі використовується автоматизований комп’ютерний комплекс «Експериментатор», ідея створення якого належить співробітникам кафедри. Відносно простий в експлуатації, він дозволяє проводити вимірювання різних фізичних параметрів як функції часу, температури, деформації, напруги і т. д., отримувати інформацію у вигляді графіків, таблиць, відео-зображень. В ході виконання експерименту стає можливим спостерігати і фіксувати чисельні параметри фізичних процесів, які при застосуванні класичних методик вимірювання зареєструвати і фіксувати неможливо. Можна говорити, що є фрагменти фізичного явища (процесу), які залишаються «в тіні», але, коли вони витягуються «на світло», то фізичне явище стає більш повним і інформативнішим.

Детальніше

РЕАЛІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Кулик Євген, Кравець Ольга

Відповідно до Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні та завдяки появі нових інформаційних платформ виникла можливість навчатися віддалено від освітнього закладу в будь-який зручний час. Особливо актуальними дистанційні технології навчання стали в період всесвітньої пандемії СОVID. Відтепер технології дистанційного навчання використовуються в різних формах: очній, заочній, неформальній, інклюзивній, а також в окремих дисциплін. Дистанційне навчання мобілізує особистісні якості, такі як самоорганізація, пізнавальна активність та здатність до самостійної навчальної діяльності.

МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ГАЛУЗІ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Кузьменко Павло, Геленко Антоніна

Перспективним шляхом удосконалення навчального процесу у вищих навчальних закладах є використання мультимедійної системи. Сучасне викладання неможливе без використання мультимедіа технологій, як інструменту для вдосконалення і оптимізації навчального процесу. Мультимедіа дозволяє надати навчально-виховному процесу гнучкості та посилити його прикладну спрямованість. Мультимедіа розуміється як сучасна комп’ютерна технологія, що дозволяє об’єднати в комп’ютерній системі текст, звук, відеозображення, графічні зображення й анімацію. Використання віртуальної реальності у педагогічному процесі породжує ефект присутності, що сприяє активізації процесів уваги, уяви, пам’яті та сприймання. Завдяки застосуванню в мультимедійних продуктах і послугах одночасної дії графічної, аудіо (звукової) і візуальної інформації ці засоби володіють великим емоційним зарядом і активно включають увагу користувача [8].

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України

Кришталь Василь

Сучасне життя і професійна діяльність практично не можливі без використання інформаційно-комунікаційних технологій. Виховання всебічно розвиненого фахівця і професіонала служби цивільного захисту є першочерговим завданням профільних закладів вищої освіти.