Ірина Апілат
(студентка 4 курсу факультет педагогіки та психології)
Кіровоградський державний
педагогічний університет імені В. Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Баранюк Ірина
Постановка проблеми. Головне завдання навчання і виховання – всебічно гармонійно розвинена особистість. А гармонійний розвиток неможливо уявити без естетичного виховання. Отже, актуальними сучасними є питання естетичного виховання і розвитку естетичної культури учнів початкової школи та дошкільників. Сучасна школа має на меті залучення учнів до естетичного досвіду людства, до творчої діяльності, що є основою естетичного розвитку особистості. У зв`язку з цим важливо вивчати досвід відомих і шанованих педагогів із естетичного виховання та творчої діяльності. Тому ми звертаємося до педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, який наголошував на важливості й місце естетики в навчанні й вихованні.
Read more ...
Інна Васюта
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Кіровоградський державний
педагогічний університет імені В. Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Тетяна Прибора
Постановка проблеми. Нині постала досить важлива проблема – це здоров’я і фізичне виховання школярів. Освіта потребує якісно-нового підходу до потреб дитини – навчання свідомого ставлення молодого покоління до збереження та зміцнення здоров’я. Здоров’я підростаючого покоління, а саме молодших школярів є невід’ємною складовою частиною загальнолюдських цінностей будь-якої держави. Воно тісно пов’язане з рівнем розвитку держави та її місцем серед інших провідних країн світу.
Юлія Попенко
(cтудентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології)
Кіровоградський державний
педагогічний університет імені В. Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Прибора Тетяна
Постановка проблеми. Сучасні умови діяльності школи висувають підвищені вимоги до організації розумової праці школярів. Тому можна з впевненістю сказати, що проблема формування мислячої особистості є потребою суспільства, самого життя, практики навчання і виховання. Видатні педагоги-класики Я. А. Коменський, Ж.-Ж. Руссо, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський, психологи Ж. Піаже, Л. С.Виготський ставили завдання розвитку в процесі навчання, і в першу чергу, мислення.
Наталія Костиря
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Кіровоградський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – Наталя Андросова
Постановка проблеми: У статті проаналізовано теоретичні основи екологічного виховання у початковій школі на засадах педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського, розкрито рівень екологічного виховання на уроках і в позаурочний час, вивчено зміст, форми і засоби роботи з дітьми молодшого шкільного віку на матеріалі педагогічної практики.
Любов Мовчан
(студентка III курсу факультету педагогіки та психології)
Кіровоградський державний
педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – Наталя Андросова
Постановка проблеми. Здоров`я – найбільший дар, який отримала людина від природи. Завдяки йому ми здатні навчатися, працювати, творити. Сучасне життя вимагає бути активним і робити все в швидкому темпі. Тому сьогодні одне з найперших завдань вчителя полягає в тому, щоб навчити дітей берегти, зміцнювати та покращувати своє здоров`я.