Юлія Чичикало
(студентка ІІІ курсу шкільного відділення)
Вищий комунальний навчальний
заклад Сумської обласної ради
«Лебединське педагогічне
училище імені А.С.Макаренка»
м. Лебедин
Науковий керівник викладач
вищої категорії, викладач-методист
Мандрико Т.В.
Постановка проблеми. Теоретична, літературно-педагогічна творчість і практична діяльність видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського ввійшла до історії помітною сторінкою. Визначальною особливістю його педагогічної теорії та практики є багатогранність Систему Сухомлинського можна без перебільшення назвати універсальною щодо широти охоплення системотворчих феноменів та глибини й переконливості інтерпретації їх причинно-наслідкових зв’язків.
Read more ...
Романа Кравченко
(магістрантка психолого-педагогічного факультету)
Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг
канд.пед. наук, доцент – Ніна Білоконна
Постановка проблеми. Охорона навколишнього середовища - актуальна й багатогранна екологічна й соціально-економічна проблема. Безперечно, що у вирішенні цієї проблеми особливе місце належить початковій школі. Адже природна допитливість, щирий інтерес до оточення - характерні психологічні особливості молодших школярів, що створюють надзвичайно сприятливі умови для екологічного виховання. Учні початкових класів повинні усвідомити свою належність до природи і суспільства, засвоїти систему інтегрованих знань про навколишній світ, розуміти залежність між його частинами.