(м. Харків, Україна)
Вихід України на міжнародні ринки, постійне зростання масштабів економічного співробітництва, професійна мобільність фахівців у сучасному світі актуалізували питання підготовки студентів до міжкультурної комунікації (МКК) у сфері майбутньої професійної діяльності.
Read more ...
Олена Габелко
(Кропивницький, Україна)
Новітні структурно-змістовні зміни сучасності ставлять людину перед необхідністю індивідуального вирішення складних питань, що характеризуються пошуком себе, з визначенням своїх можливостей і бажань, свого місця у світі, тобто питань, що безпосередньо визначають самореалізацію, з формуванням потреби у ній, з умінням бачити, знаходити, створювати умови, які сприятимуть переходу потреби у самореалізації з потенційної в актуальну, з пошуком простору для вияву самореалізації. Відповідно до цього ставиться і проблема формування особистості вчителя, який постає не як виконавець адміністративних і методичних розпоряджень та рекомендацій, а як професіонал, готовий і здатний світоглядно і в програмно-науковому відношенні в педагогічних цілях виходити за межі програмних вимог і проявляти себе більш універсально, як цілісна особистість та впливати на вихованців через своєрідність своєї індивідуальності [4, с. 3].
Гуліч О.О.
(м. Харків, Україна)
З позицій державної мовної політики навчання іноземних мов є одним із пріоритетів сучасної освіти. Методика викладання іноземних мов завжди чутливо реагувала на соціально-економічні та соціокультурні зміни у суспільстві. Cучасні вимоги до фахівців стимулюють викладачів та науковців до пошуку нових підходів до викладання іноземної мови професійного спрямування, крім того виникає необхідність ознайомлення студентів з новими формами організації роботи на практичних заняттях у вишах із використанням інноваційних технологій та методів навчання.
Alla Gembaruk
(Uman, Ukraine)
School experience is the most important experience in pre-service teacher training. It is a desired outcome and primary goal of higher educational institutions. Generally it is based on a country’s National Education policy.
Тетяна Фоменко
(Суми, Україна)
Євроінтеграція, інтернаціоналізація вищої освіти, а також інтенсифікація обмінів студентами – все це робить необхідність практичного володіння іноземною мовою в сфері професійної діяльності особливо актуальною. На жаль, випускники аграрного вишу не володіють іноземною мовою на рівні, який може дозволити їм бути повноправними учасниками професійної взаємодії на міжнародному ринку праці.