Accessibility Tools

СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Ольга Комар

(м.Умань, Україна)

Перелік завдань і компетентностей сучасного вчителя іноземних мов більш широкий і глобальний, ніж це мало місце раніше. Як свідчать сучасні теорії, концепції, практика підготовки вчителів іноземних мов повинна включати такі компоненти: як багатомовність, двомовність, навчання в само організованому середовищі, нове розуміння вчителя як консультанта по засвоєнню іноземної мови та іншомовної культури, міжкультурне виховання, автономне навчання, певний рівень розвитку рефлексії.

MEDIA COMMUNICATION TOOLS IN TEACHING ESP

Lina Smirnova

(Kropyvnytskyi, Ukraine)

Essential process of encouraging excellence and innovation in language teaching states in the implementation of effective language education policies and learning strategies. Speaking about ESP as a constituent branch of English language teaching (ELT), we would like to consider some aspects of productive combining recent technological applications with top-notch teaching of English for Specific Purposes. The necessity to experiment with new teaching techniques and educational media and software platforms is one of current issues.

БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ КАР’ЄРИ

Олег Комар

(Умань, Україна)

Реалізація змісту та добір форм підвищення кваліфікації вчителів англійської мови залежить від етапу кар’єри, на якому знаходяться педагоги. Відповідно, не всі вчителі постійно беруть участь в усіх заходах, оскільки мають тенденцію залучатися до безперервного професійного розвитку різними шляхами на різних етапах своєї кар’єри. Згідно останніх досліджень [3], залучення вчителя до заходів з підвищення кваліфікації залежить від особистих, фінансових та сімейних обставин, освітнього закладу, в якому вони працюють, місцевого органу освіти, а також фінансування з боку уряду кожного окремого року. Крім того, ймовірність участі вчителя у заходах безперервного професійного розвитку значною мірою залежить від його професійної ролі у школі. Такий підхід пояснює професійну ієрархію в школах і перелічує заходи підвищення кваліфікації, які школи можуть розглядати на кожному етапі кар’єри вчителя. У певному сенсі це можна вважати еталоном, на основі якого вчителі можуть планувати й оцінювати свій особистий професійний розвиток, про що, зокрема, зазначає С. Грей [2, с. 13-14].

FOREIGN LANGUAGE ENVIRONMENT AS A CONDITION FOR THE FORMATION OF A PROFESSIONAL PREPARATION OF A FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHER FOR THE ORGANIZATION OF MENTAL ACTIVITY OF THE INDIVIDUAL

Natalia Bozhko

(Kropyvnytskyi, Ukraine)

The notion of the "environment" in the broad sense means surrounding. For the psycho-pedagogical analysis of the environment the "theory of possibilities" by James Gibson is rather meaningful [6]. James Gibson uses the category of possibilities, emphasizing the active side of the person-subject, mastering his life environment. Opportunity serves as an intermediate link between the subject and the environment, and is determined by the properties of the and environment and the subject. The more and more fully the person uses the possibilities of the environment, the more successful is its free and active self-development.

ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ООСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Вікторія Колісник

(м. Черкаси, Україна)

Навчання іноземної мови на основі особистісно орієнтованого підходу спрямоване на покращення особистісного розвитку, але не ставить за мету сформувати особистість. Тому введення особистісно орієнтованого навчання потребує відповідного матеріально-технічного забезпечення. Як слушно зазначає науковець Л. Вікторова, «однією з умов ефективного оволодіння студентами іноземною мовою є відбір та оптимізація змісту навчального матеріалу відповідно до пізнавальних можливостей студентів» [1, с. 40]. Адже відомо, що рівень розумової працездатності не є сталою величиною, він змінюється протягом доби й складається з кількох фаз. То ж важливо враховувати динаміку розумової працездатності, передбачаючи часовий перерозподіл навчального матеріалу згідно з тенденцією до ознайомлення з новою іншомовною лексикою на початку заняття, коли сприйняття студентів більш активне.