ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Мельничук Лілія
Дем’янчук Тетяна
Динамічні зміни і процеси українського суспільства, зорієнтовані на європейську інтеграцію та співробітництво держави з провідними європейськими і міжнародними установами у сфері освітньої галузі, детермінують упровадження інноваційних педагогічних технологій як основу сучасної освітньої парадигми закладів дошкільної освіти.
Центральноукраїнськийдержавний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Мелешко Євгенія, Трифонова Олена
Сучасний етап розвитку освіти, як і суспільства в цілому, характеризується стрімкою інформатизацією та цифровізацією [3]. Це окреслило проблему не лише створення інформаційно-цифрових ресурсів, а й розробку методики їхнього використання в освітньому процесу. Особливо гостро ця потреба відчувається під час навчання природничих дисциплін, адже для переважної більшості з них експеримент є критерієм істинності.
Read more ...
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Олена Ліскович
Розв’язування задач є важливою частиною освітнього процесу з фізики, що забезпечує формування предметної та ключових компетентностей учнів. Однак мова йде не про типові фізичні задачі, а відібрані чи сконструйовані таким чином, щоб забезпечувати практичне використання знань у ситуаціях різного контексту. Зміст задачі визначає ключову компетентність, на формування якої вона орієнтована.
Сумський національний аграрний університет
Крекотень Олена
Студенти вищих навчальних закладів технологічного напряму освіти в Україні потребують найсучасніших педагогічних технологій та досвідчених педагогів, бо саме їм доля висунула завдання відбудувати та поновити технічну міць країни, якій завдала збитків російська агресія. Знання іноземних мов у цьому контексті не лише мають пріоритет, але й виступають необхідним базовим елементом у формуванні висококваліфікованого спеціаліста сильної європейської України. Поєднання вивчення іноземної мови та ігрових технологій є тим оптимальним шляхом, що змусить досвідченого педагога досягти навчальної мети та зберегти мотивацію студента до навчання. Окреслення такого шляху визначає актуальність дослідження, а розробка можливостей гейміфікованого навчання студентів технологічних спеціальностей – його мету.
Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Кендюхова Антоніна
Післядипломна педагогічна освіта в Україні, зокрема, підвищення кваліфікації педагогічних працівників розглядається як важлива передумова, що забезпечує здійснення модернізації освіти на основі осмислення національного і зарубіжного досвіду та забезпечує безперервний професійний розвиток і компетентнісне зростання педагогічних кадрів відповідно до вимог державної політики в галузі освіти, запитів роботодавців і стейкхолдерів, а також потреб споживачів освітніх послуг. [2].