Accessibility Tools

КЕЙС-УРОКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Рівненський фаховий коледж економіки та бізнесу

Білецький В’ячеслав

Стрімкий розвиток науки та технологій, що відбувається зараз змушує переглянути освітній процес вищої школи. Важливим стає формування здорової особистості, яка володіє вмінням реалізувати теоретичні знання в умовах ризику, невизначеності рішень. У всіх галузях стає затребуваний фахівець, який володіє цілим рядом компетентностей,  вміє працювати в команді, здатний генерувати ідеї і технології  та їх упроваджувати, має схильність до інновацій, вміє критично, оперативно та аналітично працювати з величезним обсягами інформації різних видів.

ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕКОВОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ CASE-STUDY

Сусло Ларіса,

Бондарчук Катерина

Розвиток майбутнього суспільства ставить нові вимогами до працівників, що будуть конкурентоздатні на ринку праці. Дане спонукає до необхідності перегляду та оновлення системи освіти із впровадженням інноваційних форм навчання для підготовки нових фахівців, що матимуть здатність до самореалізації та здійснення постійної самоосвіти. Одним з найефективніших засобів підвищення ефективності пізнавальної активності учасників освітнього процесу закладів вищої освіти є використання інноваційних технологій навчання.

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПРОЄКТУВАННЯ ОДЯГУ ЗАСОБАМИ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Полова Діана

На сучасному етапі розвитку легкої промисловості активно зростає процес розробки і впровадження інформаційних та нанотехнологій, які дозволяють підвищити якість виробів, надати їм нових властивостей, впровадити гнучке інтелектуальне управління процесом виробництва, підвищити продуктивність праці, збільшити обсяги виробництва та знизити собівартість виготовлення виробів. Прогресують наукові напрямки в області проєктування одягу в ЗD-просторі, яке дає можливість використовувати віртуальне середовище для створення не тільки поверхні тіла людини, але і об’ємних моделей одягу.

ІННОВАЦІЇ ЯК ОСНОВА НАУКИ ТА ОСВІТИ

ТОВ «Інститут інноваційноїбіоекономіки»

Олексенко Лілія

Наука, освіта, технології, нові знання стали двигуном економічного зростання всіх розвинених країн. Сфера науки і сфера технології у вітчизняній економічній та управлінській практиці отримали назву НДДКР (науково-дослідні та дослідно-конструкторські розробки), у світовій практиці – R&D (Research and Development). Витрати на НДДКР є важливим показником інноваційної діяльності компанії.

СЕРВІС INCITES ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Інститут цифровізації освіти
Національної академії педагогічних наук України

Новицька Тетяна

Проблема оцінювання результативності науково-педагогічної діяльності привертає увагу вчених в усьому світі. Науковці, що працюють у галузі освіти і науки, у своїх дослідженнях виокремлюють різні критерії оцінювання та показники, що відображають результативність роботи як окремих вчених, викладачів, так і колективів, підрозділів наукових установ та закладів вищої освіти (далі – ЗВО), а також – галузі в цілому. Можна виділити два актуальних напрями оцінювання результативності наукової діяльності: перший базується на статистичному аналізі відомостей про наукові статті, що відображають бібліометричні бази даних (далі – БД); другий – засновано на використанні експертних технологій [1].