Accessibility Tools

COMMUNICATIVE COMPETENCE FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS BY MEANS OF FOREIGN LANGUAGES

Olena Oleksenko (Kharkiv, Ukraine)

Economic and social changes in life of our society have raised the demand in competitive specialists who have mastered several foreign languages. Mastering foreign languages has become an integral part of preparation of the modern specialist in any sphere. Thus communicative competence formation of future specialists by means of foreign languages is of a paramount importance nowadays.  In higher educational establishments the course of foreign languages has a professionally oriented character that is why its tasks are defined by communicative and cognitive needs of students. The theoretical grounds of the present research are considered in detail by T. Kolbina [3].  

РАДІООБМІН АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЯК РІЗНОВИД ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Надія  Мартиненко (Кропивницький, Україна)

Мова, як явище соціальне, виконує певні функції, найважливішою із них є комунікативна. Мета комунікації, тобто спілкування людей за допомогою мови, – встановлення взаєморозуміння в трудовій і соціальній діяльності між членами суспільства [1: 18].

Специфіка сфер комунікації пред’являє особливі вимоги до використання лексичних і граматичних засобів мови, побудові речень і структур висловлювання. Все це підпорядковується одній меті – максимальному задоволенню комунікативних потреб у даній сфері професійного спілкування  [5]

ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Олег Комар (Умань, Україна)

Сучасний світ значною мірою залежить від розвитку технологій. Інформаційне суспільство спонукає людину до існування у технологічному середовищі, у якому сьогоднішній досвід значно відрізняється від досвіду вчорашнього, а знання, що були ще нещодавно актуальні, сьогодні можуть втрати вагу або й навіть знайти заперечення [1, с. 23]. Інформаційні технології упроваджуються у різні сфери життя, що зумовлює активне їх використання переважною більшістю членів суспільства у їхній повсякденній діяльності. Наразі застосування сучасних інформаційних та інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні стало однією з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу, що вважається закономірним проявом інформатизації усіх сфер людської діяльності [3, с. 139].

ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Тетяна КОЛБІНА (м. Харків, Україна)

В умовах глобалізованого світу міжкультурна компетентність створює основу для взаєморозуміння та успішної співпраці українських фахівців з іноземними партнерами. Під час міжкультурної комунікації (МКК) українським фахівцям доводиться спілкуватися іноземною мовою, високий рівень володіння якої створює підґрунтя їхньої конкурентоспроможності і мобільності на світовому ринку праці. Тож вільне володіння іноземними мовами й знання особливостей процесу МКК мають стати обов'язковими елементами кваліфікаційної характеристики сучасних фахівців.

DEVELOPING CROSS-CULTURAL COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS IN ECONOMICS

Yeva Khachatryan (Kharkiv, Ukraine)

The pace of globalization has been increasing significantly in recent years, which has given added impetus to flows of global trade and investment. At present stage of social development the need for training professionals who are fluent in foreign language as well as competent in cross-cultural communication, understand and know how to act and behave in verbal and non-verbal communication has risen. In this regard, a great attention has to be paid to the formation of cross-cultural competence of future specialists in economics in the process of learning foreign languages, since they are going to communicate with their business partners from other countries on the phone, participate in discussions and negotiations, attend business meetings, make presentations, etc.