Accessibility Tools

Наукові конференції ЦДУ

ОНОВЛЕННЯ МОДЕЛЕЙ І ПРАКТИК ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ У ЗП(ПТ)О

ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Сергеєва Лариса

Воєнна агресія росії посилює тенденції та зумовлює перебіг стійких економічних перетворень, здійснює безпосередній вплив на зміну пріоритетів, перерозподіл інтересів на сучасному ринку праці.

Враховуючи актуальність на ринку праці, ґрунтовного дослідження потребують насамперед аспекти підготовки майбутніх фахівців у центрах для електротехнічної сфери як поліфункціональної галузі промисловості. Дослідження стану організації освітнього процесу в навчально-практичних центрах електротехнічної галузі дає підстави стверджувати, що незважаючи на ресурсні можливості, вони здебільшого функціонують досить ізольовано та не забезпечують надання повного спектру високоякісних послуг.

ПРОГРАМА STREAMLABS OBS В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка

Рябець Іван, Рябець Сергій

Проблеми дистанційної освіти та її організація залишається актуальною на сьогоднішній день. І способи її вирішення вимагають використання нових методів проведення викладу основного матеріалу. В процесі пошуків ми виділили таку програму як Streamlabs OBS [1]. Головне застосування останньої  потокове мовлення на таких платформах як YouTube, Twitch та ін. Крім того, є функція запису відео та аудіо доріжок. Використання програми для потокового мовлення може бути задіяне, в першу чергу, для проведення персональних курсів, вебінарів чи конференцій, на які не накладаються обмеження у вигляді кількості учасників. Інше застосування  можливість запису лекції з наступним викладенням його у вільне користування, що є актуальним в умовах сьогодення для прослуховування запису в будь-який час, зважаючи на безпекову ситуацію. Серед переваг програми можемо зазначити і безкоштовне користування продуктом, кастомне візуальне оформлення, підтримка сучасних девайсів та програм (за допомогою яких можна налаштувати все що завгодно починаючи з музики, міні додатків, емоджі, оверлеї тощо). Присутня активна підтримка контролерів для стрімінгу, який підтримує безліч персоналізованих команд задля зручного управління різним контентом. Великим бонусом до всього є донати від глядачів та доступом до інших програмних продуктів від розробників Streamlabs, такі як Willow (універсальне посилання в біографії), Oslo [3] (інструменти, що спрощують зберігання, створення та спільну роботу над відео) та ін. Серед недоліків можна виділити платний контент у вигляді візуального його оформлення професійними художниками (дизайнерами) через платну підписку. Програма є вимогливою до «заліза» комп’ютера, а саме: її налаштування має відповідати деталям персонального комп’ютера, а не стандартним, що вимагає індивідуального додаткового налаштування. Проте, даний програмний продукт має достатнє забезпечення навчальним (інструктивним) матеріалом, викладеним в інтернеті не тільки досвідченими користувачами, а й самими розробниками.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЕНЦИКЛОПЕДІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Інститут цифровізації освіти НАПН України

Пінчук Ольга, Кохан Олександр, Полященко Ірина

Енциклопедичні видання – це спосіб найповнішого огляду будь-якої галузі знань, що окреслюють фундаментальні відомості, факти, тлумачення явищ і понять у стислій, системній та довговічній формі. Цифрові мережі та пошукові системи суттєво змінили моделі поведінки сучасної молоді в питанні пошуку даних. Нині учні та студенти неактивно використовують розширені стратегії пошуку інформації, а їхній «миттєвий» підхід до цього процесу спричинює низьку якість та надійність результату.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ ПРИ ФАСИЛІТАТИВНОМУ ПІДХОДІ

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

Олена Мартиненко, Ярослав Чкана

У частині Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти стосовно освітньої галузі "Математика" визначена основна мета її розвитку, яка полягає у формуванні математичної компетентності учнів на рівні, що забезпечує їх інтелектуальний розвиток, увагу, пам’ять, логіку, культуру мислення та інтуїцію, необхідні для успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі навчання та забезпечення життєдіяльності в сучасному світі [1].

ЗАХОДИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ АСТРОНОМІЇ

Криворізький державний педагогічний університет

Мальченко Світлана, Буравіцин Ігор

Астрономія є природничо-математичною наукою, яка відкриває невідомі сторінки як нашої Сонячної системи так і всього видимого Всесвіту. Проте у більшості людей складається враження, що астрономія це лише про зорі, романтику й астрологічні гороскопи. Розвіяти таку думку можуть науково-популярні заходи, а саме: наукові виставки, локації, розважальні тематичні заходи, науково популярні журнали, книги, фільми та відео фрагменти, екскурсії в обсерваторії, в наукові та освітні заклади.