Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Пам’ятаємо, любимо, сумуємо...

Прометей Некролог Бондаренко ІГ

Практика в ДНЗ "Незабудка"

Я проходила практику в ДНЗ (дошкільний навчальний заклад) №3 "Незабудка", з 28. 03. по 07. 05. 2016 року.

Метою стало виявлення рівня розвитку пізнавальної, особистісної сфер дітей та проведення корекційно-розвивальної роботи. Моїм завданням було виявлення рівня розвитку пізнавальної сфери (пам’яті, мислення, сприймання, уваги), виявлення рівня готовності до школи (вміння слухати, виконувати завдання за зразком, загальна обізнаність, довільність психічної діяльності), рівня розвитку процесів особистісної сфери (самооцінка) та корекція виявлених недостатньо розвинених процесів.

«Педагогіка: інформативний виклад». Посібник А. Б. Рацула й Т. Я. Довгої

Рацул Анатолій Борисович – професор, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, декан факультету педагогіки та психології Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка та Довга Тетяна Яківна – кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, заступник декана факультету педагогіки та психології Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка видали посібник «Педагогіка: інформативний виклад», який ми назвемо виданням із серії «Все для студента», оскільки вичерпна інформативність, максимальна локанічність, візуалізація наукових положень, часто складних для засвоєння середньо статистичному студентові, – все це, дійсно, те, чого не вистачало студентству під час вивчення курсу «Педагогіка».

«Формування в майбутніх вчителів технологій готовності до професійної орієнтації учнів основної школи». Монографія А. Б. Рацула та Д. Ж. Завітренко

Інтеграція України у світовій економічний простір наукового-технічного прогресу суттєво впливає на процеси, які відбуваються в системі вищої педагогічної освіти. Сучасний ринок праці потребує вчителя з високою загальнолюдською культурою, здатного до постійного самовдосконалення, який уміє організувати пізнавально-перетворювальну діяльність учнів і спрогнозувати наслідки своєї педагогічної праці. Такі тенденції суттєво впливають на значущість педагогічної діяльності вчителя технологій, оскільки від нього вимагається підготовка активної та відповідальної особистості, яка досконало оволодіває, продуктивно експлуатує й удосконалює складні машини, механізми, технології і техніку роботи. Досягнення таких цілей значною мірою визначається готовністю майбутніх вчителів технологій ефективно організувати професійну орієнтацію учнів основної школи.

Правоохоронна практика студентів-психологів

Студентська практика на факультеті педагогіки та психології проходить в різноманітних закладах освіти та на самому факультеті. Але нам відкрили одну «військову таємницю»,  куди ще потрапляють студенти в пошуках підтвердження своїх теоретичних здобутків. Студенти факультету педагогіки та психології співпрацюють з правоохоронними органами, причому не як студенти, а як досвідчені професіонали психологи! Нам випала можливість поспілкуватися з Гладченко Світланою, студенткою 48 групи, спеціальність практична психологія, і от що вона нам розповіла: