17 травня відбувся заключний день тренінгу «ПТСР та методи роботи з ним» на базі кафедри практичної психології факультету педагогіки та психології.
Посттравматичний стресовий розлад — важкий психічний стан, різновид тривожного розладу (неврозу), що виникає в результаті одиничної або повторюваних психотравмуючих ситуацій, як, наприклад, військовими діями, важкою фізичною травмою, сексуальним насильством, або загрозою смерті.
Read more ...
19 червня на факультеті педагогіки та психології відбувся круглий стіл мета , якого публічне представлення студентами результатів наукової роботи, обговорення та обмін думками щодо сучасних проблем теорії та практики соціальної педагогіки, представлення власних ідей щодо розв’язання актуальних проблем соціально-педагогічної діяльності.
13 травня 2016р. відбулася щорічна звітна студентська наукова конференція (секція методик дошкільної та початкової освіти), у рамках якої відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт студентів спеціальності «Початкова освіта».
Гармонійна психологізація соціальних процесів є ознакою підвищення рівня культури суспільства. Саме це явище спостерігається як один з принципово важливих аспектів Євроінтеграції сучасної України. Зокрема йдеться про залучення української психологічної спільноти до організації кадрової комплектації та оптимізації прогресивно оновлених органів охорони правопорядку. Такий напрямок втілення у практику державотворення єдності форм політико-правової та наукової суспільної свідомості є доцільним та високоефективним.
19 травня 2016 року, м. Кіровоград
Засідання круглого столу проходитиме в рамках наукової роботи кафедри соціальної педагогіки та психології Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка зі студентами спеціальності «Соціальна педагогіка».
Основна мета роботи круглого столу: публічне представлення студентами результатів наукової роботи, обговорення та обмін думками щодо сучасних проблем теорії та практики соціальної педагогіки, представлення власних ідей щодо розв’язання актуальних проблем соціально-педагогічної діяльності.