ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З МЕТОДИКИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ЕРГОНОМІКИ В СТРУКТУРІ ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
УДК 371.134.687
Наталія МАНОЙЛЕНКО (м. Кіровоград)
Стаття присвячена розкриттю особливостей і шляхів організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів - майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення працездатності людини-оператора.
Ключові слова: ергономічний світогляд, сучасні технології, ергономічна освіта, експериментальні завдання, людина-оператор.
Статья посвящена раскрытию особенностей и путей организации и проведения лабораторно-практических занятий по методике трудового обучения, приведенный оптимальный объем сведений для подготовки студентов - будущих учителей технологий к выполнению экспериментальных задач к определению работоспособности человека-оператора
Ключевые слова: эргономическое мировоззрение, современные технологии, эргономическое образование, экспериментальные задачи, человек-оператор.
The authors elucidate the features and ways of organizing and conducting laboratory and practical lessons on how to labor studies, the optimal amount of information given to prepare students - future teachers of technology to perform experimental tasks for determining the efficiency of the human operator.
Keywords: ergonomic world, modern technology, ergonomic education, experimental problems, the human operator.