Accessibility Tools

ВИХОВУЄМО ДОБРОТУ

Ольга Кіблицька
студентка 142 групи,  шкільне відділення
Вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради
«Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»
Викладач вищої категорії, викладач-методист Мандрико Т.В.

Постановка проблеми. На сучасному етапі розвитку нашого суспільства особливого значення набуває утвердження у суспільстві гуманістичних цінностей добра, справедливості, честі, гідності, совісті, обов’язку, відповідальності. В. Сухомлинський – Велика Людина, Учитель, Гуманіст, Добротворець. Його творча спадщина – цілюще джерело, звідки ми всі можемо черпати знання: як потрібно розвивати, вчити, виховувати дитину[2].

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ЧИННИКА ЯК ЗАСОБУ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Катерина Зикіна
(студентка 2 курсу факультету педагогіки та психології)
Кіровоградський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка, м. Кіровоград
Науковий керівник к.пед.н., проф. Тетяна Довга

Проблема вдосконалення якості шкільного навчання в усі часи була і є актуальною. Із підвищенням ролі освіти в житті ускладнювалися і функції школи в підготовці підростаючого покоління до життя, його активної участі в творенні й розвитку науки, культури, науково-технічного й економічного прогресу суспільства.