ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ В РАКУРСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

Віта Колесник

(магістрантка 2 курсу Навчально-наукового інституту педагогіки і психології)

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка,

м. Суми

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Н. М. Павлущенко

У статті висвітлені ідеї та погляди В. Сухомлинського про виховання морально-патріотичних цінностей молодших школярів до рідної природи з урахуванням специфіки сьогоденних викликів до початкової школи.

Ключові слова: морально-патріотичне виховання, рідна природа.

Постановка проблеми у загальному вигляді. Концепція екологічної освіти України визначила пріоритетом загальної середньої екологічної освіти її особистісну орієнтацію, що передбачає створення умов, за яких природа стає особистісною цінністю для кожного школяра. Цим обумовлюється необхідність посиленої уваги педагогічної науки до проблеми опанування учнями широкого кола суб’єктних цінностей природи.