Accessibility Tools

ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Ільяшенко Дар'я

У науковій, науково-методичній та психолого-педагогічній літературі XX ст. питання інтеграції знань учнів з фізики і математики розглядали О. Бугайов, С. Гончаренко, Є. Коршак, Я. Малих, М. Мальський, Л. Момотта, Г. Пінчук, С. Повар, П. Самойленко, О. Сергєєв, О. Титар та ін.

Наше завдання полягає у розкритті змісту інтеграції знань старшокласників під час вивчення фізики та математики, аналізі можливих способів розв’язання поставленої проблеми.

Детальніше

WAYS AND METHODS OF QUALITY IMPROVEMENT OF MILITARY EDUCATION

UDC 37.012

HUZYK Nadiya Mykolayivna

Candidate of Physics and Mathematics Sciences,

Associate Professor of the Department of Engineering Mechanics

ORCID ID 0000-0002-5609-4830, e-mail: [email protected]

LISHCHYNSKA Khrystyna Ivanivna

Candidate of Technical Sciences,

Associate Professor of the Department of Engineering Mechanics

ORCID ID 0000-0002-0084-6351, e-mail: [email protected],

PETRUCHENKO Oksana Stepanivna

Candidate of Technical Sciences,

Associate Professor of the Department of Engineering Mechanics

ORCID ID 0000-0003-2304-8149, e-mail: [email protected]

PINCHUK Iryna Volodymyrivna

Candidate of Economics,

Scientific Collaborator of Center of Language Testing

ORCID ID 0000-0002-9518-0774, e-mail: і[email protected],

TERESHCHUK Oksana Volodymyrivna

Candidate of Physics and Mathematics Sciences,

Senior Lecturer of the Department of Engineering Mechanics

ORCID ID 0000-0002-6444-0609, e-mail: [email protected]

Statement and justification of the relevance of the problem. In recent decades, the science has been developing very rapidly; the knowledge loses its relevance every 3-5 years, particularly in connection with free access to unlimited sources of information and the speed of their transmission. This fact causes a considerable burden on students, since the amount of knowledge that a graduate of a higher education institute must acquire is increasing year by year. Therefore, if the educational technology is not changed, then the quality and quantity of this knowledge will not be absorbed by the student, which will negatively affect his training as a specialist.

ШЛЯХИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

УДК 373.5.015.31

ЄФІМЕНКО Світлана Миколаївна

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Комунального закладу

«Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 

ORCID ID 0000-0001-8577-1741 

e-mail:[email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. У сучасних умовах розвитку суспільства, його значних соціально-економічних трансформацій здатність людини до інтелектуально-творчої ініціативи набуває особливого значення. Сучасне українське суспільство має гостру потребу в яскравих творчих, інтелектуальних, освічених, всебічно розвинених, діяльних особистостях, які здатні до ризику та інновацій, легкої адаптації до нових обставин, швидкого знаходження нестандартних рішень життєвих та професійних проблемних ситуацій. Сформувати таких особистостей – задача Нової української школи. Беззаперечно, проблема інтелектуально-творчого розвитку особистості сучасного учня є актуальною на сьогоднішній день.

IННОВАТИКА У ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГIЯХ

УДК 378.035:749(07)

Богомаз-Назарова Снiжана

старший викладач кафедри теорії та методики

технологiчної освiти, охорони працi i безпеки життєдiяльностi

Центральноукраїнського державного педагогiчного унiверситету

iменi Володимира Винниченка

Orcid: 0000-0002-6138-746X

email:[email protected]

ЦАРЕНКО Iрина Леонтiївна

старший викладач кафедри теорiї та методики

технологiчної пiдготовки, охорони працi та безпеки життєдiяльностi

Центральноукраїнського державного педагогiчного унiверситету

iменi Володимира Винниченка

ORCID ID: 0000-0002-0720-4650

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Вища освiта в Українi проходить стадiю реформування. Це стало визначальним у пошуку iнновацiйних форм та технологiй навчання. Сучасний освiтнiй простiр весь час заповнюється новими вимогами, квалiфiкацiйними ознаками, виникають новi спецiальностi, якi формують новi дисциплiни.

Нормативними документами про освiту визначаються iстотнi змiни, що стосуються удосконалення вищої освiти, що визначило орiєнтир на свiтовi моделi систем освiти, новiтнi технологiї навчання, iнтеграцiю змiсту освiти. В таких умовах реформування освiти особливостями навчання є не тiльки надання нагромадженого обсягу знань, умiнь та навичок, а й розвиток здатностi до сприйняття та вiдтворення на практицi нових наукових iдей, технiчних iнструментiв та методiв виробництва, формування у майбутнiх працiвникiв новаторських здiбностей, iнiцiативи та пiдприємливостi. Для бiльшостi країн з високим рiвнем конкурентоспроможностi характерним стає перехiд вiд екстенсивного використання людських ресурсiв з низьким рiвнем базової професiйної пiдготовки до iнтенсивного використання висококвалiфiкованої робочої сили, бiльш гнучкої у сферi адаптацiї до нових технологiй. Отже, розробка iнновацiйних стратегiй i обґрунтування ефективних напрямiв розвитку iнновацiйної дiяльностi пiдприємств харчової промисловостi України в умовах глобалiзацiї економiки та нестабiльного ринкового середовища є актуальною i складною проблемою [3].

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА

УДК 378.37.001.08

КОРНІЛОВА Тетяна Борисівна -

завідувач лабораторіїзмісту та моніторингу якості післядипломної освіти

комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної освіти» Житомирської обласної ради, м. Житомир

ORCID ID 0000-0001-5730-9824

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сучасні потреби розвитку суспільства в Україні диктують зміни освітньої стратегії: вітчизняна система освіти поступово інтегрує в єдиний європейській простір та потребує навчання впродовж життя. Тому особливої актуальності набуває проблема вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників в закладах післядипломної педагогічної освіти. В Законі України «Про освіту» компетентність характеризується як динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну діяльність [1].

Детальніше