Accessibility Tools

МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ЛЕКЦІЙНОГО КУРСУ З ФІЗИКИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ

УДК 37.02:378:63

ЗБАРАВСЬКА Леся Юріївна

кандидат педагогічних наук, доцент

завідувач кафедри фізики і загальнотехнічних дисциплін

Подільського державного аграрно-технічного університету

ORCID ID 0000-0001-5802-7351

e-mail: olzbaravska@gmail.com

СЛОБОДЯН Сергій Борисович

кандидат фізико-математичних наук, доцент

кафедри фізики і загальнотехнічних дисциплін

Подільського державного аграрно-технічного університету

ORCID ID 0000-0001-5758-0147

e-mail: sergessb75@gmail.com

ДЕВІН Владлен В’ячеславович

кандидат технічних наук, доцент

кафедри фізики і загальнотехнічних дисциплін

Подільського державного аграрно-технічного університету

ORCID ID 0000-0003-2994-3144

e-mail: dvvkp@rambler.ru

ТКАЧУК Василь Сергійович

кандидат технічних наук, доцент

кафедри фізики і загальнотехнічних дисциплін

Подільського державного аграрно-технічного університету

ORCID ID 0000-0001-5414-2387

e-mail: twsk@i.ua

Анотація. В статті проаналізовані теоретичні положення, які складають основу концепції навчання з фізики студентів аграрно-технічних навчальних закладів під час проведення лекційних занять. Встановлені інтегративні зв’язки фундаментальності і професійної спрямованості навчання фізики студентів аграрно-технічного навчального закладу під час проведення лекційних занять та описана апробована методика їх проведення. Розкрито основні прийоми здійснення професійної спрямованості навчання фізики на лекційних формах заняття студентів аграрно-технічних навчальних закладів. Визначено основні способи підвищення професійних знань студентів при вивченні курсу фізики. Доведено, що використання професійно спрямованого матеріалу сприяють формуванню системи фізичних знань студентів, а також придбання різних практичних навичок і умінь. Впровадження в навчальний процес професійної компетентності стимулюють пізнавальний інтерес до вивчення фізики як науки, дозволяють краще засвоювати матеріал інших дисциплін природничо-наукового циклу, розвивають їх пізнавальні та творчі здібності, впливають на формування стійких мотивів до отримання знань зі спеціальних дисциплін.

Ключові слова: фізика, лекція, фундаментальність, професійна спрямованість.

Детальніше