Accessibility Tools

ВПЛИВ ФІЛОСОФІЇ ДЬЮЇ НА РОЗВИТОК НАВЧАННЯ США

Галина Іванчук

(м. Умань, Україна)

Значний вплив на розвиток не лише філософії прагматизму, а й світової педагогіки загалом здійснив відомий американський дослідник Дж.Дьюї. Його можна назвати філософом модернізму, адже він „прагнув осягнути динаміку цивілізації і культури ХХ ст., пружини, які штовхають країни до демократії і гуманізму, й водночас зрозуміти, які сили блокують їх. Він вірив у людський розум, у науку й наукові методи, в активну соціальну і моральну роль філософії у суспільстві, у відкриті системи думки і несприйняття догматизму та авторитаризму, в гуманістичні можливості ліберальної демократії, а головне – в освіту як основний важель демократизації” [6 с.172].

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Оксана Губіна

(м. Суми, Україна)

Особливої актуальності набувають інноваційні технології в навчанні іноземних мов у сучасній вітчизняній системі освіти в умовах інтеграції останньої у європейську освітню систему. Даний процес супроводжується застосуванням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, дистанційних форм навчання, опануванням відповідних вмінь, навичок та компетентностей.

SINK OR FLOAT: TEACHING EFL TO VERY YOUNG LEARNERS THROUGH REAL-LIFE EXPERIENCE

Edita Hornáčková Klapicová

(Nitra, Slovakia)

Preschool institutions in Europe often build foreign language instruction into their curriculum. The amount of classroom hours is often very restricted, sometimes to just one hour per week. The number of children in the foreign language classroom may vary and there are also other factors that affect the learning process, such as, the presence of a native speaker and, above all, the teaching techniques and strategies used in the foreign language classroom. The present paper offers some practical tips for teaching a foreign language to very young learners in a natural and effective way.

Роль і місце аудіотекстів у формування фонетичної компетентності у комунікативному вступному корективному курсі

Валентина Гутник

Київ (Україна)

Міжкультурну комунікацію, яка є необхідною реальністю у сучасному світі, уможливлюють насамперед знання іноземної мови (ІМ). Особлива увага завжди приділялася фонетичному аспекту мовлення, досконале володіння яким може максимального приблизити мовця до носія ІМ, проте досягнення такого рівня пов’язане з неабиякими труднощами, зокрема з психолінгвістичними та дидактичними особливостями формування фонетичної компетентності (ФК).

ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Наталія Дудик  (м. Умань, Україна)

Тетяна Зевченко (м. Умань, Україна)

Важливим компонентом іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови є фонетична компетентність. Формування фонетичної компетенції, що є складовою іншомовної комунікативної компетентності, розпочинається у мовних закладах вищої освіти на початковому ступені навчання і є метою вступного корективного курсу. Фонетична компетенція є комплексним поняттям, а саме є здатністю до коректного артикуляційного та інтонаційного оформлення висловлювання і розуміння інших, що базується на відповідних навичках, знаннях та загальній фонетичній усвідомленості. Успішність формування фонетичної компетенції залежить від рівня сформованості її складових: фонетичних навичок, обсягу знань про фонетичну систему мови та динамічній взаємодії цих складових.