Accessibility Tools

ДЕЯКІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Савенко Тетяна

(Кропивницький, Україна)

Лінгвістична компетенція є невід’ємною складовою комунікативної компетенції, тому дослідження цієї проблеми завжди залишається актуальним. У нашому дослідженні розглянуто деякі підходи до формування граматичних навичок уживання умовного способу англійського дієслова в усному і писемному мовленні.

Інфографіка і mind map як засоби формування граматичної компетентності учнів

Богдана Салюк

(Бердянськ, Україна)

Успішне формування в учнів англомовної граматичної компетенції, необхідної для вирішення комунікативних завдань, може бути забезпечено завдяки системі вправ, що повинні відповідати вимогам вмотивованості, комунікативності, взаємопов’язаності навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, раціонального використання опор, автентичності навчального матеріалу тощо [1, с. 38].

ФОРМУВАННЯ ЕТНОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Руснак Діана

(Чернівці, Україна)

В контексті міжкультурного підходу до навчання французької мови і культури формування етносоціокультурниої компетентності (ЕСК) у студентів – майбутніх викладачів французької мови набуває особливого значення, оскільки саме ЕСК виступає концептуальною основою для формування міжкультурною комунікативною компетентністю (МКК) як однієї з цільових у вищому закладі освіти.

Детальніше

ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕЛІНГВІСТИЧНОМУ ВНЗ

Тетяна Рідель

(м.Суми, Україна)

Слово «мотив» часто використовують для позначення таких психологічних явищ як прагнення, бажання, задум, страх і інших, які відображаються в людині у вигляді готовності до діяльності, що веде до певної мети [3, с. 71]. Діяльність людини спрямовується безліччю мотивів, сукупність і внутрішній процес взаємодії яких називається мотивацією.

ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ

Людмила Пікулицька

(Суми, Україна)

Початковий етап навчання, за думкою усіх викладачів та методистів, є найскладнішим та найважливішим періодом, який визначає подальше вивчення іноземної мови. За цей період виникає безліч запитань: «Що вибрати? Як поєднати фонетику, граматику, лексику? Яке повинно бути співвідношення читання, письма, мовлення, слухання? Які методики найефективніші?»