pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВІДЕО УРОК ТА ПРОГРАМИ ДЛЯ ЙОГО СТВОРЕННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КРАВЦІВ У ПРОФЕСІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ДРОЗД Вікторія Миколаївнa

аспірант Кіровоградської льотної академії
Національного авіаційного університету
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглядаються найвідоміші програми для створення відео уроків. Наданий короткий опис програм для запису та монтажу відео уроків. Сформульовані методичні рекомендації щодо запису і монтажу відео уроку. 

Ключові слова: відео урок, електронний навчальний посібник, комп’ютерна мережа, мережа Інтернет, мультимедійні засоби навчання.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Анісімов М. В. Теоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійнотехнічних навчальних закладах: [монографія] / М. В. Анісімов. – Київ-Кіровоград: Поліграф. підприємство «ПОЛІУМ», 2011. – 464 с.: 68 іл., таблиць 37.
2. Дробот І. В., Колесник І. В. Використання сучасних інформаційних технологій при розробці електронних посібників [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://referatua.org.ua/category_content.php?c=inform ation&id=1444&s=1
3. Технологія створення електроного навчального посібника [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://ua-referat.com/ Технологія створення електроного навчального посібника
4. Як зробити відео уроки за допомогою безкоштовних відео програм? [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://demisroussos.net/jakzrobiti-video-uroki-za-dopomogoju/
5. Як створити відео урок? [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://blog.gvmir.com/?p=255
6. 10 программ для создания видео уроков [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://ruller.com/lesson.php?id=230&rub=28
7. Windows Media Encoder Офіційний сайт [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://windows-mediaencoder.ru.uptodown.com
8. TipCam 2.2 Офіційний сайт [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.newestsoft.com/Windows/Audio-Multimedia/Multimedia-Creation-Tools/TipCam.html
9. Електронні підручники переваги та недоліки використання [Електронний ресурс]. Режим доступу: file:///C:/Users/Vika/Downloads/Vsed_2012_1_28.pdf
10. Електронний підручник як засіб навчання [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nauka.zinet.info/19/diordiza.ph
11. Єжова О. В. Використання CAD/CAM/CAE програм в графічній підготовці майбутніх фахівців швейного профілю / О. В. Єжова // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 39: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – С. 57–61.
12. Кочетов С. И. Основы применения средств обучения в ПТУ / С. И. Кочетов.  М.: Высш. шк., 1986. – 191 с.
13. Мультимедійне електронне навчальне видання. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/
14. Навчально-методичне забезпечення модульної системи навчання студентів педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=48603
15. Обзор бесплатного видеоредактора VideoPad Video Editor [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://videoredactor.net/stati/20obzor-besplatnogo-videoredaktora-videopad-videoeditor.html
16. Программы для монтажа видео. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://compsecurity.net/
17. Редакторы видео. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://biblprog.org.ua/ru/video_editing/

СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ДИТЯЧИХ КОЛЕКТИВІВ СПОРТИВНО-БАЛЬНОГО ТАНЦЮ

БУРЧАК Ігор Святославович

аспірант Рівненського державного гуманітарного університету
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто поняття дитячий хореографічний колектив та дитячий колектив спортивнобального танцю. Значна увага приділена розкритті змісту діяльності керівника дитячого колективу спортивно-бального танцю. Обґрунтовано специфічні особливості діяльності керівника колективу спортивно-бального танцю з його невластивими іншим напрямкам хореографії властивостями.

Ключові слова: колектив, дитячий хореографічний колектив, спортивно-бальний танець, керівник, специфіка.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бугаєць Н. А. Методика роботи з хореографічним колективом: Навчальний посібник / Н. А. Бугаєць, В. М. Волчукова, М. С. Пінчук. – Харків: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2009. – 99 с.
2. Бурля А. О. Формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об’єднання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.06 / Бурля А. О. – К., 2004. – 18 с.
3. Варій М. Й. Психологія: навч. пос. / М. Й. Варій. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 288 с.
4. Мацко Л. А.Основи психології та педагогіки: Навчальний посібник / Л. А. Мацко, М. Д. Прищак. – Вінниця: ВНТУ, 2009. – 158 с.
5. Методика роботи з хореографічним колективом: Основи курсу / В. М.Волчукова, Н. А. Бугаєць, О. В. Ліманська, О. М. Тіщенко. – 197 Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2013. – 326 с.
6. Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. шк., 1977. – 390 с.
7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 528 с. – (Альма-матер).

МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ

РУДНІК Юлія Вікторівна

викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, аспірант
Київського університету імені Бориса Грінченка
[email protected]

Анотація

   У статті представлено модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов та обґрунтовано її ефективність. Автором визначено структурні компоненти моделі: цільовий, змістовий, концептуальний, процесуальний та оцінювальний, виокремлення яких обумовлено специфікою підготовки вчителів початкової школи до вищезазначеного виду діяльності у вищому навчальному закладі. Визначено етапи реалізації моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. Обґрунтовано рівні готовності вчителів початкової школи до вищезазначеного виду діяльності.

Ключові слова: вчитель початкової школи; інноваційні технології навчання; іноземна мова; модель; професійна підготовка.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бахмат Н. В. Педагогічне моделювання як складова фахової готовності вчителя початкових класів / Н. В. Бахмат // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2011. – № 7. – С. 14–20.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.
3. Вступне слово до Проекту Тьюгінг – гармонізація освітніх структур у Європі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.unideusto.org/tuningeu/images/stories/doc uments/General_Brochure_Ukrainian_version.pdf. – Назва з титул. екрану.
4. Енциклопедія освіти / Академія педагогічних наук України [гол. ред. В. Г. Кремень]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
5. Новиков А. М. Методология образования. Издание второе / А. М. Новиков. – М.: «Эгвес», 2006. – 488 с.
6. Педагогічний експеримент: навч.-метод. посіб. / [укладач О. Е. Жосан]. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. – 72 с.
7. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / Авт.: [В. М. Захарченко, В. І. Луговий, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова]; за ред. В. Г. Кременя. – К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 120 с.
8. Столяренко О. В. Моделювання педагогічної діяльності у підготовці фахівця: навчально-методичний посібник / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 196 с.
9. Yurchenko O. Development of the motivational component of future primary school teachers readiness to forming the social competence of the pupils. The Advanced Science Journal. 2017. – Vol. 2017 – Issue 01. p. 52–57. DOI: 10. 15550/ASJ.2017.01/052.

ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК НАУКА ПРО МАЙСТЕРНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ВПРОВАДЖУВАТИ СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

КЛИМЧУК Ангеліна Миколаївна

викладач кафедри іноземної філології
Київського національного університету культури і мистецтв
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті висвітлено необхідність застосування педагогічних технологій сьогодення у процесі вивчення іноземних мов, теоретично обґрунтовано сутність поняття «технологія» у педагогіці та психології в контексті розвитку професійної майстерності педагога,  наведено практичні приклади впровадження сучасних креативних та інтерактивних технологій вивчення  іноземних мов майбутніми вчителями з метою удосконалення власної педагогічної майстерності та розвитку в учнів навичок іншомовної комунікативної компетентності.

Ключові слова: технологія, педагогічна технологія, майбутні вчителі іноземних мов, методи навчання іноземних мов, іншомовна комунікативна компетентність. 

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: підручник / І. М. Дичківська. – 2-ге вид., доповн. – К.: Академвидав, 2012. – 352 с.
2. Зуєв В. М. Поняття технології в сучасній філософії/ ВІСНИК НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. Випуск 3, 2010. – 23–26 с.
3. Зязюн І. А. Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії. – К.: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – Випуск 1. – Частина 1. – 344 с.
4. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. – М.: Народное образование, 1998. – 589 с.
5. Стрєльніков В. Ю., Брітченко І. Г. Сучасні технології навчання у вищій школі. – Полтава: ПУЕТ, 2013. – 309 с.
6. Чепіль М. М. Педагогічні технології: навч. посіб. / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. – К.: Академвидав, 2012. – 224 с.
7. François Weiss Jouer, communiquer, apprendre. – Hachette Livre, 2002. – 127 p

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ НА ЗАСАДАХ ГЕНДЕРНО- ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У НІМЕЧЧИНІ

ГРИВКОВА Олена Яківна

аспірантка Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих
НАПН України
е-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуті особливості організації професійної підготовки вчителів математики на засадах гендерно-орієнтованого підходу  у Німеччині; акцентовано увагу на визначенні гендерної компетентності як однієї з ключових компетентностей в освіті; представлено концепцію модульного курсу  «Математика, школа і гендер». 

Ключові слова: гендерно-сенситивне викладання математики; гендерна компетентність; модульний курс; професійна  підготовка вчителів математики  у Німеччині.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Пазюра Н. В. Гендерне питання в освітнійсистемі КНР / Пазюра Н. В.// Науковий вісникЧернівецького університету: зб. наук. праць./Чернівці: ЧНУ. – 2009. – Вип. 449–450. – С. 98–103.
2. Blunck, A. (2009): GenderMathematik – einProjekt zur Verbesserung der Lehramtsausbildungim Fach Mathematik.Hamburg, [Електроннийресурс] – Режим доступу:http://www.mathematik.uni-dortmund.de/.pdf
3. Budde, J.: Mathematikunterricht undGeschlecht. Empirische Ergebniss und pädagogischeAnsätze. Bonn, Berlin: BMBF 2009.
4. Jansen-Schulz, Bettina/van Riesen, Katharina (2009): Integrative Gendering in Curricula, Hochschuldidaktik und Aktionsfeldern der LeuphanUniversität Lüneburg. In: AuferkorteMichaelis,Nicole/Stahr, Ingeborg/Schönborn,
НАУКОВІ ЗАПИСКИ Серія: Педагогічні науки Випуск 161184 Anette/Fitzek, Ingrid (Hg.): Gender als Indikator fürgute Lehre: Erkenntnisse, Konzepte und Ideen für dieHochschule. Opladen/Farmington Hills: 65–85.
5. Keitel, Christine (2010): Geschlechtererziehung in der Mathematiklehrerinnenaus- und -fortbildung – Ein immer noch verdrängtes Problem? In: Koreuber, Mechthild (Hg.): Geschlechterforschung in Mathematik und Informatik. Eine (inter)disziplinäre Herausforderung. Baden-Baden: S. 37–48.
6. Mischau, A. et al. (2010) : Auf dem Weg zu genderkompetenten LehrerInnen im Unterrichtsfach Mathematik. In: Journal Netzwerk Frauen- und Geschlechterforschung NRW 27/2010, S. 29–39