Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ НА ЗАСАДАХ ГЕНДЕРНО- ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У НІМЕЧЧИНІ

ГРИВКОВА Олена Яківна

аспірантка Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих
НАПН України
е-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуті особливості організації професійної підготовки вчителів математики на засадах гендерно-орієнтованого підходу  у Німеччині; акцентовано увагу на визначенні гендерної компетентності як однієї з ключових компетентностей в освіті; представлено концепцію модульного курсу  «Математика, школа і гендер». 

Ключові слова: гендерно-сенситивне викладання математики; гендерна компетентність; модульний курс; професійна  підготовка вчителів математики  у Німеччині.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Пазюра Н. В. Гендерне питання в освітнійсистемі КНР / Пазюра Н. В.// Науковий вісникЧернівецького університету: зб. наук. праць./Чернівці: ЧНУ. – 2009. – Вип. 449–450. – С. 98–103.
2. Blunck, A. (2009): GenderMathematik – einProjekt zur Verbesserung der Lehramtsausbildungim Fach Mathematik.Hamburg, [Електроннийресурс] – Режим доступу:http://www.mathematik.uni-dortmund.de/.pdf
3. Budde, J.: Mathematikunterricht undGeschlecht. Empirische Ergebniss und pädagogischeAnsätze. Bonn, Berlin: BMBF 2009.
4. Jansen-Schulz, Bettina/van Riesen, Katharina (2009): Integrative Gendering in Curricula, Hochschuldidaktik und Aktionsfeldern der LeuphanUniversität Lüneburg. In: AuferkorteMichaelis,Nicole/Stahr, Ingeborg/Schönborn,
НАУКОВІ ЗАПИСКИ Серія: Педагогічні науки Випуск 161184 Anette/Fitzek, Ingrid (Hg.): Gender als Indikator fürgute Lehre: Erkenntnisse, Konzepte und Ideen für dieHochschule. Opladen/Farmington Hills: 65–85.
5. Keitel, Christine (2010): Geschlechtererziehung in der Mathematiklehrerinnenaus- und -fortbildung – Ein immer noch verdrängtes Problem? In: Koreuber, Mechthild (Hg.): Geschlechterforschung in Mathematik und Informatik. Eine (inter)disziplinäre Herausforderung. Baden-Baden: S. 37–48.
6. Mischau, A. et al. (2010) : Auf dem Weg zu genderkompetenten LehrerInnen im Unterrichtsfach Mathematik. In: Journal Netzwerk Frauen- und Geschlechterforschung NRW 27/2010, S. 29–39