Accessibility Tools

Наукові конференції ЦДУ

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ КУРСУ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ НА МАТЕРІАЛІ РОЗДІЛУ «СИСТЕМИ ЧИСЛЕННЯ»

Цетральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка

Войналович Наталія, Нічишина Вікторія

Розбудова нової української школи вимагає більш досконалої й багатопланової підготовки вчителя. Професійними якостями вчителя в кінцевому рахунку визначається ефективність роботи школи. Тому дослідження різноманітних теоретико-методологічних проблем змісту професійної підготовки вчителя математики є сьогодні досить актуальним.

Детальніше

АКТУАЛЬНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ХІМІЇ

Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Величко Людмила

Поміж проблем, спричинених загарбницькою війною росії проти України, актуальними є як проблема збереження життя і здоров’я людей, так і довкілля в цілому.

Екологічна компетентність як ключова передбачає, згідно з Державним стандартом базової середньої освіти, усвідомлення учнями важливості збереження природи для забезпечення сталого розвитку суспільства [1]. На відміну від мирного часу, в умовах воєнного стану екологічна компетентність спрямовується передусім на збереження життя в довкіллі, що зазнає руйнувань, часто незворотних. Власне бойові дії напряму знищують довкілля, але мають і віддалені у значній перспективі наслідки аж до зміни клімату. За попередніми оцінками Міністерства довкілля, лише за 150 днів війни військова техніка спричинила 4 млн тонн викидів вуглецю, що в 10 разів перебільшує показники за весь 20221 рік [2].

ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Васильченко Лілія, Шацька Наталія

В умовах сьогодення пріоритетною формою освіти в Україні визначають дистанційну. Саме тому важливим є рівень сформованості цифрової компетентності педагогів, яку визначають як сукупність знань, навичок, ціннісних ставлень та досвіду, які дозволяють впевнено, критично та відповідально розв’язувати педагогічні завдання з застосуванням цифрових технологій, сервісів і ресурсів...[1]. Спектр педагогічних завдань, які розв’язує педагог, доволі широкий – не тільки професійні функціональні завдання, що потребують технічних умінь, але й соціальні, організаційні та етичні; контекст яких різноманітний – освіта, робота, особистісний та професійний розвиток.

СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В  ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Абрамова Оксана, Приходько Наталія

Поява швидкісного інтернету, доступність персональних комп’ютерів та мобільних пристроїв уплинули на запровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у освітній процес. Із початку ХХІ століття все більшого поширення та популярності набувають використання цифрових технологій при навчанні здобувачів освіти, різноманітні онлайн сервіси для розробки дидактичних матеріалів й застосування ігрових технологій на уроках, освітні ресурси для обміну досвідом педагогів й науковців, масові відкриті онлайн-курси тощо.