Accessibility Tools

ТКАЧЕНКО І. Г.– ТАЛАНОВИТИЙ ВИПУСКНИК, ПЕДАГОГ- НОВАТОР

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Калініченко Надія

Іван Гурович Ткаченко (1919-1994 рр.) народився в селі Цибулеве, нині Знам'янського району Кіровоградської області. З 1933 року навчався на робітничому факультеті Кіровоградського педагогічного інституту. З 1935 року – студент і викладач фізики Кіровоградського педагогічного інституту, директор школи сільської молоді, учитель математики Богданівської середньої школи Знам'янського району. У період Другої світової війни був членом підпільно-диверсійної групи імені Богдана Хмельницького.

РОЛЬ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ КОМБІНАТОРИКИ

Цетральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Волков Юрій, Войналович Наталія

Останнім часом комбінаторика посіла належне місце в змісті математичної освіти як у вищій, так і у середній школі. Проте, досвід викладання даного розділу математики в школі та в педагогічному університеті свідчить, що комбінаторика складно засвоюється учнями та студентами. Виходить зачароване коло: учні з досить посередніми знаннями й страхом перед комбінаторикою приходять до педагогічних університетів, прослуховують абстрактний курс дискретної математики, знову йдуть до школи й навчають учнів тому, чого самі глибоко не розуміють. Навіть у завданнях ЗНО пропонуються комбінаторні задачі алгоритмічного характеру. Та краса комбінаторики в її неалгоритмічності. Саме вона покликана розвивати продуктивне, евристичне мислення.