MOZABOOK ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ВИКЛАДЕННЯ ФІЗИКИ
КЗ "Навчально-виховне об'єднання І-ІІІ ступенів "Мрія"
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"
Слюсаренко Віктор, Гончарова Ірина
В умовах стрімкої інформатизації суспільства та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій вдосконалюється система подачі інформації вчителям під час освітнього процесу. Це зумовлено необхідність швидко вчитися й уміло застосовувати результати науково-технічного прогресу, зокрема: веб-технології, хмарні сервіси, смартфони, мережу Інтернет, штучний інтелект, електронні освітні ресурси, освітні цифрові платформи. Одним із можливих шляхів вирішення окресленої проблеми є активне впровадження сучасних цифрових платформ в освітній процес, які стають одним із засобів дистанційного навчання і, загалом, сприяють формуванню інформаційної компетентності. Аналіз психолого-педагогічної та спеціальної літератури переконливо свідчить про те, що дана проблема не є новою. Окремі її аспекти достатньо широко розкрито у наукових працях Л. Баженової, О. Баранова, І. Вайсфельда, М. Жалдака, О. Співаковського, О. Федорова, А. Шариков та інші [3, с. 19].