ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ЗНАЙОМСТВІ З ЛІНІЙНИМИ РІВНЯННЯМИ З ПАРАМЕТРОМ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ключник Інна, Чернецька Анастасія
Сучасний стан розвитку шкільної освіти передбачає активне впровадження практичної складової математики як наріжного каменю формування успішної людини. Сьогодні на практиці ми все частіше стикаємося з тим, що учнів навчають робити все за заданим алгоритмом, не показуючи, що вся краса математики криється у творчості, та креативному підході до розв’язування певних видів завдань. Cаме до таких і відносяться рівняння та нерівності з параметрами. У завданнях з параметрами немає чіткого алгоритму розв’язування, а є лише необхідна база знань з курсу алгебри та творчість самого учня. Задачі з параметрами у більшості учнів загальноосвітніх шкіл, крім тих, що навчаються в класах з поглибленим вивченням математики, виникають чималі труднощі під час підготовки та написання ЗНО.