Accessibility Tools

Про організацію навчальної співпраці при вивченні медичної біофізики

Стадніченко Світлана

ДЗ “Дніпропетровська медична академія”

(Дніпро)

Анотація. У статті розглянуті педагогічні умови організації навчальної співпраці при вивченні медичної біофізики. Наведені приклади застосування різних механізмів інтеграції репродуктивної і творчої навчально-пізнавальної діяльності. Здійснено спробу довести, що зміна творчої та інформаційної функцій навчання сприяє створенню умов для прояву активності студентів та розвитку їх здібностей, поглибленню і розширенню знань, підвищенню рівня інформаційного потоку. З’ясовано, що перехід репродуктивної діяльності у творчу дає змогу змінити педагогічні умови організації навчальної взаємодії і розвивати у студентів проектувальні, конструкторські, гностичні, комунікативні, організаційні уміння, які актуальні для подальшої професійної діяльності.

Ключові слова: медична біофізика, навчальна співпраця, творча навчально-пізнавальна активність, діяльнісний підхід.

 

Стадниченко Светлана

ГУ “Днепропетровская медицинская академия”

ОБ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО СОТРУДНИЧЕСТВА

ПРИ ИЗУЧЕНИИ МЕДИЦИНСКОЙ БИОФИЗИКИ

Аннотация. В статье рассмотрены педагогические условия организации учебного сотрудничества при изучении медицинской биофизики. Представлены примеры применения различных механизмов интеграции репродуктивной и творческой учебно-познавательной деятельности. Предпринята попытка доказать, что изменение творческой и информационной функций обучения способствует созданию условий для проявления активности студентов и развития их способностей, углублению и расширению знаний, повышению уровня информационного потока. Установлено, что переход репродуктивной деятельности в творческую позволяет изменить педагогические условия организации учебного взаимодействия и развивать у студентов проектировочные, конструкторские, гностические, коммуникативные, организационные способности, которые актуальные для дальнейшей профессиональной деятельности.

Ключевые слова: медицинская биофизика, учебное сотрудничество, творческая учебно-познавательная активность, деятельностный подход.

 

Stadnichenko Svitlana

SE “Dnipropetrovsk Medical Academy”

On organization of training cooperation WHEN LEARNING medical biophysics

Annotation. The article describes pedagogical conditions of training cooperation organization when learning medical biophysics. Effective methods of students’ management by the teacher are determined. Examples of usage of different mechanisms of integration of reproductive and creative learning and cognitive activity are given. It has been made an effort to prove that the change of creative and informational functions of teaching facilitates the creation of conditions for the students’ activity and development of their skills, the deepening and widening of knowledge, rise of level of information flow. It has been defined that the transition of reproductive activity into creative gives an opportunity to change pedagogical conditions of organization of teaching cooperation and develop projective, constructive, gnostic, communicative, and organizational skills of the students which are of interest for further professional activity.

Key words: medical biophysics, educational cooperation, creative educational and cognitive activity, activity approach. 

 

Детальніше