Методика застосування моделей “стиснення” навчальної інформації на уроках сталого та стійкого розвитків
Мукосєєнко Ольга
Комунальний заклад “Маріупольська загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів №33 Маріупольської міської ради Донецької області”
Анотація. В статті розглянута методика навчання складанню моделей “стиснення” навчальної інформації: карт пам’яті та конспектів-метапланів на уроках сталого та стійкого розвитків з урахуванням вікових особливостей учнів. Розглянута можливість використання конспектів-сходинок в якості роздаткового матеріалу для побудови карт пам’яті та конспектів-метапланів. Описаний експеримент по виконанню творчих завдань учнями восьмого класу та наведені його результати.
Ключові слова: урок сталого розвитку, урок стійкого розвитку, модель “стиснення” навчальної інформації, карта пам’яті, конспект-гілки, конспект-картина, конспект-метаплан, конспект-сходинки.
Методика использования моделей «сжатие» учебной информации на уроках постоянного и стойкого развития
Мукосеенко Ольга
Аннотация. В статье рассмотрена методика обучения составлению моделей «сжатия» учебной информации: карт памяти и конспектов-метапланов на уроках устойчивого развития с учётом возрастных особенностей учащихся. Рассмотрена возможность использования конспектов-ступеней в качестве раздаточного материала для построения карт памяти и конспектов-метапланов. Описан эксперимент по выполнению творческих заданий учащимися восьмого класса и приведены его результаты.
Ключевые слова: урок устойчивого развития, модель «сжатия» учебной информации, карта памяти, конспект-ветви, конспект-картина, конспект-метаплан, конспект-ступени.
METHOD OF THE USE OF MODELS «COMPRESSION» OF EDUCATIONAL INFORMATION ON LESSONS OF PERMANENT AND PROOF DEVELOPMENT
Mukoseenko Olga
Abstract: The article reviews a teaching method on composition of teaching information “compression” models: mind map and notes-metaplans when studying the course “Lessons of sustainable development” taking into account the age peculiarities of the pupils. The usability of notes-steps as hand-outs for making mind map and notes-metaplans is examined. The experiment on doing creative tasks by pupils of the eights form is described and results are presented.
Keywords: Sustainable Development lesson, teaching information “compression” model, mind map, notes-branches, notes-pictures, notes-metaplans, notes-steps.