Accessibility Tools

Соціокультурний аспект професійної діяльності майбутніх учителів математики

Зінченко Галина

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

(Полтава)

Анотація. У статті розглядається проблема цілісної підготовки майбутнього вчителя математики до здійснення професійної діяльності, виявлено сутність і специфіку її соціокультурного аспекту, виокремлено загальні чинники становлення соціокультурного контексту фахової підготовки і професійної діяльності майбутнього вчителя математики.

Ключові слова: професійна діяльність майбутніх учителів математики, соціокультурний аспект професійної діяльності, цілісність професійної підготовки майбутнього вчителя математики, соціокультурність математичної освіти, чинники становлення соціокультурного контексту фахової підготовки, математична культура особистості вчителя.

Зинченко Галина

Полтавский государственный педагогический университет имени В. Г. Короленка

Социокультурный аспект ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ

Аннотация. В статье рассматривается проблема целостной подготовки будущего учителя математики к осуществлению профессиональной деятельности, выявлены сущность и специфика ее социокультурного аспекта, выделены общие факторы становления социокультурного контекста профессиональной подготовки и профессиональной деятельности будущего учителя математики.

Ключевые слова: профессиональная деятельность будущих учителей математики, социокультурный аспект профессиональной деятельности, целостность профессиональной подготовки будущего учителя математики, социокультурность математического образования, факторы становления социокультурного контекста профессиональной подготовки, математическая культура личности учителя.

Galyna Zinchenko

The Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University

SOCIAL AND CULTURAL ASPECTS OF PROFESSIONAL ACTIVITY OF THE FUTURE TEACHERS OF MATHEMATICS

Abstract: The article devoted to the problem of complete preparation of the future teachers of mathematics to professional activity, revealed the nature and specificity of its socio-cultural aspect, singled out common factors of socio-cultural context of professional preparation and professional work of the future teachers of mathematics.

Keywords: professional activity of the future teachers of mathematics, social and cultural aspects of professional activity, complete preparation of the future teachers of mathematics, sociality and culture of mathematics education, factors of socio-cultural context of professional preparation, mathematical culture of the individual of a teacher.

Детальніше