Застосування методу проектів у професійно орієнтованому навчанні фізики в агротехнологічних коледжах

Артем Барканов

Бердянський державний педагогічний університет

(Бердянськ)

Анотація. У статті розглянуто питання визначення ролі методу проектів у навчально-пізнавальній діяльності студентів агротехнологічних коледжів під час вивчення фізики з залученням професійно-спрямованого матеріалу. Проаналізовано історичний аспект становлення методу проектів у викладанні фізики. Дано поняття професійно-спрямованого проекту з фізики. Запропоновано теми студентських проектів з фізики, в яких враховано професійно-спрямовану складову. Представлені дані анкетування студентів, щодо питань удосконалення викладання курсу фізики. Запропоновано шляхи підвищення інтересу під час навчання фізики шляхом залучення студентів до проектної діяльності.

Ключові слова: професійна спрямованість, агротехнологічна освіта, фізика, метод проектів.

 

Артем Барканов

Бердянский государственный педагогический университет

ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МЕТОДА ПРОЕКТОВ У ПРОФФЕСИОНАЛЬНО ОРИЕНТИРОВАННОМ ОБУЧЕНИИ ФИЗИКИ В АГРОТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ КОЛЕДЖАХ

Аннотация. В статье рассмотрены вопросы определения роли метода проектов в учебно-познавательной деятельности студентов агротехнологических колледжей при изучении физики с привлечением профессионально-направленного материала. Проанализированы исторический аспект становления метода проектов в преподавании физики. Дано понятие профессионально-направленного проекта по физике. Предложены темы студенческих проектов по физике, в которых учтены профессионально-направленная составляющую. Представленные данные анкетирования студентов, по вопросам совершенствования преподавания курса физики. Предложены пути повышения интереса при обучении физики путем привлечения студентов к проектной деятельности.

Ключевые слова: профессиональная направленность, агротехнологическое образование, физика, метод проектов.

 

Аrtyem Barkanov

Berdyansk state pedagogical university

APPLICATION OF METHOD OF PROJECTS In professionally-oriented teaching of physics in agrotechnological colleges

Abstract. We considered the question of defining the role of method of projects in teaching and learning of students of agrotechnological college while studying physics with the assistance of professionally-directed material. We analyzed the historical aspect of the formation of method of projects in teaching physics. We gave the concept of professionally-directed project in physics. We proposed a topic of student projects in physics, which accounted professionally directed component. We gave the data of survey of students on issues of improving the teaching of physics. We proposed ways of increasing interest in the study of physics by engaging students in project activities.

Keywords: professional orientation, agrotechnological education, physics, project method.

Детальніше