Інтегративний підхід в процесі формування змісту фундаменатальної підготовки з математики майбутніх інженерів
Коломієць Альона
Вінницький національний технічний університет
(Вінниця)
Анотація. Стаття присвячена дослідженню проблеми формування змісту фундаментальної математичної підготовки майбутніх інженерів. Уточнено суть понять математична підготовка, фундаментальна математична підготовка, інтегративний підхід; досліджено проблему застосування інтегративного підходу в процесі математичної підготовки майбутніх інженерів, узагальнено напрацювання вчених в даній області. Показано зв'язок фізичних явищ з їх математичним описом, продемонстровано застосування математичного апарату до прикладних інженерних задач.
Ключові слова. Інженерна освіта, інтегративний підхід, фундаменталізація, математична підготовка.
Коломиец Алена
Винницкий национальный технический университет
ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД В ПРОЦЕССЕ ФОРМИРОВАНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ФУНДАМЕНАТАЛЬНОИ ПОДГОТОВКИ ПО МАТЕМАТИКЕ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ
Аннотация. Статья посвящена исследованию проблемы формирования содержания фундаментальной математической подготовки будущих инженеров. Уточнено суть понятий математическая подготовка, фундаментальная математическая подготовка, интегративный подход; исследована проблема применения интегративного подхода в процессе математической подготовки будущих инженеров, обобщенно наработки ученых в данной области. Показана связь физических явлений с их математическим описанием, продемонстрировано применение математического аппарата в прикладных инженерных задачах.
Ключевые слова. Инженерное образование, интегративный подход, фундаментализация, математическая подготовка.
Kolomiets Alona
Vinnytsia National Technical University
AN INTEGRATIVE APPROACH IN THE CONTENT FORMATION PROCESS OF FUTURE ENGINEERS FUNDAMENTAL TRAINING IN MATHEMATICS
Abstract. The article is dedicated to the problem of the fundamental mathematical training formation of future engineers. The essence of the concepts of mathematical training, the fundamental mathematical training and an integrative approach is clarified. The problem of applying an integrative approach in the process of mathematical training of future engineers is investigated. The achievements of scientists in this field are summarized. The relationship between physical phenomena and their mathematical description is shown. The use of mathematical apparatus which can be applied to engineering problems was demonstrated.
Keywords: Engineering education, integrative approach fundamentalization, mathematical training.