Класифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освіти
Бургун Ірина
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Виннченка
(Кіровоград)
Анотація. Стаття присвячена проблемі класифікації фізичних задач у контексті компетентнісного підходу до навчання, визначенню їх типів, класів, видів, підвидів на основі науково обґрунтованих критеріїв.
Ключові слова: класифікація, фізична задача, практико-орієнтована задача, навчальна задача, навчально-дослідницька задача.
Бургун Ирина
КЛАССИФИКАЦИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ЗАДАЧ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Виннченка
(Кировоград)
Аннотация. Статья посвящена проблеме классификации физических задач в контексте компетентностного подхода к обучению, определению их типов, классов, видов, подвидов на основе научно обоснованных критериев.
Ключевые слова: классификация, физическая задача, практико-ориентированная задача, учебная задача, учебно-исследовательская задача.
Irina Burhun
CLASSIFICATION OF PHYSICAL PROBLEMS OF EDUCATION IN THE CONTEXT OF COMPETENCE
Kirovograd State Pedagogical University named after Vladimir Vinnchenka
(Kirovohrad)
Annotation. The article deals with the classification of physical problems in the context of the competency approach to education, definition of their types, classes, species, subspecies, based on scientific criteria.
Keywords: classification, physical challenge, practice-oriented task, the task of training, teaching and research task.