ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА ЗАНЯТТЯХ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
УДК 378.147.227
АБУВАТФА Самі –
асистент кафедри анатомії людини
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0001-7245-2602
e-mail: [email protected]
ЛУНГОЛ Ольга Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач
кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0001-8128-0072
e-mail: [email protected]
СУХОВІРСЬКА Людмила Павлівна –
кандидат педагогічних наук,
в.о. зав. кафедри медичної фізики та інформаційних технологій №2
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0003-0353-9354
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Метою Стратегії розвитку медичної освіти в Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 95-р, є побудова якісної системи медичної освіти в Україні для забезпечення сфери охорони здоров’я медичними працівниками з високим рівнем підготовки. Природничо-наукові дисципліни є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої медичної освіти й являються основою для формування у студентів професійних компетентностей, розвитку клінічного мислення та причинно-наслідкових зв’язків. До природничо-наукових дисциплін відносяться анатомія людини, фізіологія, патофізіологія, мікробіологія, медична хімія тощо. Однією з фундаментальних дисциплін в системі медичної освіти, які складають теоретичну основу підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів, є медична та біологічна фізика, яка інтегрується з такими дисциплінами як медична хімія, медична біологія та ін. й закладає основи вивчення таких фахових дисциплін, як фізіологія, патофізіологія, біохімія, радіаційна медицина, гігієна та екологія, оториноларингологія, офтальмологія, фармакологія та ін.