ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Дарина Янчевська
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький

Науковий керівник − д-р пед. наук, професор О. М. Ткаченко

Анотація. У статті висвітлено погляди В. Сухомлинського на роль гри у формуванні особистості молодшого школяра, окремі аспекти застосування гри в навчально-виховному процесі початкової школи.
Ключові слова: гра, застосування гри у виховному процесі, В. Сухомлинський про використання гри в початковій школі.

Постановка проблеми у загальному вигляді. Одним із основних завдань загальноосвітньої школи є виховання школяра як життєво і соціально компетентної особи, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати адекватні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях. Досягти цієї мети шляхом використання лише традиційних форм та методів організації навчальної діяльності неможливо. Вирішенню цієї проблеми значною мірою сприяє впровадження у навчально-виховний процес початкової школи активних методів навчання, зокрема методу гри. Прибічником цієї позиції був В. Сухомлинський, який стверджував, що без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку учнів.