МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ НА ОСНОВІ ПРИНЦИПІВ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ
УДК 378.147.1
СІКОРА Ярослава Богданівна –
кандидат педагогічних наук, доцент,
завідувач кафедри прикладної математики та інформатики
Житомирського державного університету імені Івана Франка
ORCID ID 0000-0003-2621-6638
e-mail: [email protected]
ЯКИМЧУК Богданна Любомирівна –
кандидат технічних наук,
старший викладач кафедри прикладної математики та інформатики
Житомирського державного університету імені Івана Франка
ORCID ID 0000-0001-9628-5044
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Підготовка кваліфікованих фахівців є пріоритетним напрямом розвитку сучасної освіти. Роботодавців нині цікавлять не лише знання випускників, а їх здатність самостійно ухвалювати рішення, швидко знаходити вихід у стресовій ситуації. Проте заклади освіти ще не в змозі подолати рівне співвідношення теоретичного і практичного навчання, хоча формування фахових компетентностей потребує переорієнтації на практико-орієноване навчання. З метою усунення основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолання розриву між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищення якості підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців упровадження елементів дуальної форми навчання в освітній процес є доцільним, своєчасним і перспективним.