Технології проектування та особливості використання апаратно-програмного комплексу навчального призначення

УДК: 37.016:[53:004]

МАРТИНЮК Олександр Семенович

доктор педагогічних наук, доцент,

професор кафедри експериментальної фізики

та інформаційно-вимірювальних технологій

Східноєвропейського національного університету

імені Лесі Українки

ORCID 0000-0003-4473-7883

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Нинішній період розвитку суспільства характе­ризується процесом його інформатизації. Особливість його полягає в тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, накопичення, продукування, обробка, зберігання, передача та використання інформації. Це здійснюються на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну. Процеси, що відбуваються у зв’язку з інформатизацією су­спільства, сприяють не тільки прискоренню науково-технічного прогресу, інтелектуалізації всіх видів людської діяльності, а й ство­ренню якісно нового інформаційного середовища, що забезпечує розвиток творчого потенціалу. Одним із пріоритетних напрямів процесу інформатизації сучасно­го суспільства є інформатизація освіти − процес забезпечення сфе­ри освіти методологією та практикою розробки й оптимального ви­ко­ристан­ня інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), орієнтованих на реалі­­зацію психолого-педагогічних цілей навчання та виховання. Це сприяє всебічному розвитку інформатичної (інформаційно-цифрової) компетентності, що в умовах модернізації сучасної школи є одним із основних завдань.

Детальніше