Технології проектування та особливості використання апаратно-програмного комплексу навчального призначення
УДК: 37.016:[53:004]
МАРТИНЮК Олександр Семенович −
доктор педагогічних наук, доцент,
професор кафедри експериментальної фізики
та інформаційно-вимірювальних технологій
Східноєвропейського національного університету
імені Лесі Українки
ORCID 0000-0003-4473-7883
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Нинішній період розвитку суспільства характеризується процесом його інформатизації. Особливість його полягає в тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, накопичення, продукування, обробка, зберігання, передача та використання інформації. Це здійснюються на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну. Процеси, що відбуваються у зв’язку з інформатизацією суспільства, сприяють не тільки прискоренню науково-технічного прогресу, інтелектуалізації всіх видів людської діяльності, а й створенню якісно нового інформаційного середовища, що забезпечує розвиток творчого потенціалу. Одним із пріоритетних напрямів процесу інформатизації сучасного суспільства є інформатизація освіти − процес забезпечення сфери освіти методологією та практикою розробки й оптимального використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання та виховання. Це сприяє всебічному розвитку інформатичної (інформаційно-цифрової) компетентності, що в умовах модернізації сучасної школи є одним із основних завдань.