МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЯМ ВАЛЯННЯ З ВОВНИ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Левінкова Марина, Трифонова Олена
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Існують проблеми формування й розвитку творчих здібностей студентів, зокрема креативність майбутнього вчителя технологій – це запорука його професійного становлення в умовах Нової української школи (НУШ). Як зазначає А.А. Григор’єва [1]: «У наш час вища школа відчуває потребу в оновленні наукової бази, яка би дала змогу викладачам розвивати творчі можливості студентів і забезпечувати цей складний процес на належному професійному рівні. Для студентської молоді творча діяльність стає природною і необхідною формою пізнання матеріально-предметного світу, вона виявляє резерви особистості, шляхи власного вдосконалення. Тому проблема розвитку творчих здібностей студентів набуває особливої актуальності».