ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
УДК 373.5.091.33:044.354.3]:51
Ботузова Юлія
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Новікова Анна
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Анотація. Стаття присвячена проблемам, що пов’язані з розробкою методики впровадження інтерактивних технологій у освітній процес навчальних закладів. Здійснено аналіз досліджень пов’язаних із засобами та особливостями використання інтерактивної дошки. З’ясовано, що навчання з використанням інтерактивної дошки забезпечує можливості динамічного і наочного відображення матеріалу на екрані. Розкриті методичні аспекти використання інтерактивної дошки на уроках математики у основній і старшій школі. Проаналізовані функції та описана специфіка застосування програмного забезпечення і онлайн-сервісів, при роботі з інтерактивною дошкою, наведені фрагменти уроків. Здійснено порівняння програмного забезпечення GeoGebra і “Живая математика”. Розглянуто приклади створення і використання інтерактивних вправ засобами програми Smart Notebook, а також за допомогою онлайн-сервісу learningapps.
Ключові слова: інтерактивна дошка, SmartNotebook, GeoGebra, “Живая математика”, learningapps, інформаційно-комунікаційні технології.