Accessibility Tools

НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Грищенко Галина

Переорієнтація сучасного світу на ініціативних та свідомих особистостей, здатних до саморозвитку і самореалізації, призвела до зміни освітніх потреб суспільства. До актуальних запитів учнів Нової української школи відноситься здатність критично мислити, уміння опрацьовувати різноманітну інформацію, практичне застосування набутих теоретичних знань, творче розв’язання проблем та життєвих ситуацій.

STEM-ОСВІТА ТА ЇЇ ДОЦІЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ФАХОВИХ КОЛЕДЖІВ

ДВНЗ «Рівненський коледж економіки та бізнесу»

Білецький В’ячеслав

Відповідаючи на глобальні виклики цифрової трансформації та ключові наукові й технологічні тенденції, одним з пріоритетних напрямків розвитку усіх країн світу стає STEM-освіта. STEM-освіта повинна докорінно змінити зміст підготовки випускника фахової передвищої освіти, сприяти формуванню і розвитку навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва та готовності до планування й організації власної професійної діяльності.