Навчальна практика "Технолого-педагогічна"
Сучасна освіта перебуває у стані змін, трансформацій, оновлень через стрімкий рух технологій і запитів суспільства. Освітньою програмою навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта враховано вивчення альтернативних і традиційних навчальних програм для початкової школи, дозволених МОН України, світових практик в галузі навчання учнів молодшого шкільного віку під час проходження навчальної практики "Технолого-педагогічна" на третьому курсі.
Найрозповсюдженішими у закладах освіти виявилися програми "Інтелект України" й "Світ чекає крилатих", "НУШ". Саме на основі цих програм студенти досліджували особливості методичного супроводу учнів і педагогів авторами програм, систему оцінювання й ведення електронних журналів, комунікацію із батьками щодо мотивів вибору для навчання своїх дітей означених програм.
Серед завдань було вивчення факторів, що впливають на обґрунтування вибору педагогічних технологій у закладах освіти; ознайомлення зі світовими практиками й новою парадигмлю освіти ХХІ століття; різноманітністю технологій у початковій школі України (здоров’язбережувальні технології, сучасні технології інклюзивного навчання, кейс-технології, технології розвитку творчості, дудлінг, ментальні карти, ігрові технології на уроках, лего-технології, інтегроване навчання).
Успішне проходження навчальної практики студентами групи ПО22б стало мотивацією для їх удосконалення й усвідомлення євроінтеграційної позиції української системи освіти, затребуваності конкурентного учителя початкової школи на ринку праці у майбутньому.
Звіти: